اختلاف در اظهارات تراکتوری‌ها

در اظهارات مسئولان تیم تراکتورسازی در مورد ادامه همکاری با سرمربی پرتغالی این تیم تناقض‌های بسیاری وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  و به نقل از یک مقام آگاه در تیم تراکتورسازی،هر چند نشست توني با عباسي در سه روز متوالي و آن هم در جلسات طولاني مدت در باشگاه برگزار شد.اما تمديد اين جلسات 2 گمانه زني متفاوت را در پي داشت.

 از طرفی طولاني شدن اين مذاکرات معناي توافق ضمني توني با عباسي براي ماندن را داشت و طرفين پس از آن در پي چگونگي بسته شدن تيم و نيازهاي فصل جديد به گفتگو پرداخته‌اند و مورد دیگر این که درخواست‌هاي توني مورد موافقت قرار نگرفته و به همين دليل بوده که توني بدون امضاي قرارداد و اعلام قطعيت حضورش، سه‌شنبه تبريز را براي هميشه ترک کرده است! 

نکته اما اين است که عباسي پس از سکوتي طولاني مدت در مورد اتفاقات بازي با نفت، در اظهارات اخیر خود مذاکره با توني را تاييد کرد. او البته از دريافت 2 ليست از توني هم خبر داد و به نظر مي‌رسيد عزم او براي ماندن و بستن يک تيم قوي جزم است.

از سوی دیگر با گذشت چند روز از سفر توني، حالا شايعات شروع شده است، اول آنکه ايوب ذوالفقاري سرپرست تيم در اظهارنظري جالب توجه گفته اوليويرا در حال حاضر هيچ ليستی به باشگاه نداده و ما منتظر مشخص شدن وضعيت او هستيم. حرف‌هايي که با اظهارات مديرعامل در تناقض است.

ذوالفقاري اما در ادامه مي‌گويد: صحبت‌هايي با توني انجام شده و اين مربي به کشورش بازگشته تا مشورتي با مدير برنامه‌هاي خود انجام دهد. اگر توافق حاصل شد استارت بستن تيم براي سال بعد خواهد خورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار