گواردیولا: فصل آینده قدرتمند‌تر بر می‌گردیم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ به هواداران قول داد فصل آینده تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کند.

گواردیولا: فصل آینده قدرتمند‌تر بر می‌گردیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ امسال با هدایت گواردیولا موفق شد برای بیست و پنجمین بار به عنوان قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا دست باید، اما رد نیمه نهایی جام حذفی آلمان و نیز لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. 
 
این در حالی است که گواردیولا در اولین سال حضور خود در بایرن با این تیم سر جام را کسب کرده بود و هواداران برای امسال انتظار بیشتری از او داشتند. 
 
اکنون گواردیولا به هواداران قول داد فصل آینده تیم قدرتمند‌تری بسازد. 
 
گواردیولا گفت: فصل آینده ما قدرتمندتر باز خواهیم گشت تا هواداران را راضی نگه داریم این هدف من است من می‌خواهیم به بازیکنانم، کادر فنی و هوادارانی که همیشه ما را حمایت کردند، تبریک گویم امیدوارم بهترین تیم ممکن را برای فصل آینده داشته باشیم. 
 
شواین اشتایگر هم گفت: "ما سومین قهرمانی  پیاپی خود را در لیگ به دست آوردیم و این چیزی است که من تاکنون نتوانسته بودم انجام بدهم." 
 
* 22 کلین شیت برای بایرن مونیخ
 
بایرن مونیخ در پایان رقابت‌های این فصل موفق شد رکورد جدید 22 کلین شیت را از خود بر جای بگذارد که در این بین مانوئل نویر در دروازه‌بان این تیم در 20 بازیدر بوندس لیگا گلی دریافت نکرد که از این نظر هم یک رکورد محسوب می‌شود.
 
بایرن مونیخ در 34 مسابقه 18 گل دریافت کرد،که از این نظر با رکورد 2012.13 خود برابر بودند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.