جلسه کی‌روش و پیروانی با تاج

جلسه سرمربی تیم ملی فوتبال و مدیر اجرایی تیم ملی با رییس سازمان لیگ برگزار شد.

شروع جلسه کی‌روش و پیروانی با تاجبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جلسه هماهنگی کی‌روش و افشین پیروانی و خانبان با تاج رئیس سازمان لیگ ساعت 14 در محل سازمان لیگ شروع شد.

*کی‌روش: مسیر خوبی را برای جام جهانی خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در این جلسه عنوان کرد: امروز جلسه خوبی داشتیم و منابع تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفت تا با ارائه راه کارها تصیممات خوبی گرفته شود.

و ادامه داد: به نظر بنده فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم‌ها می‌دانستند که برنامه یک ساله دارند. در سال گذشته در لیگی که پشت سر گذاشتیم استعداد‌های خوبی معرفی شد امسال دقیقا می‌دانستیم فصل کی تمام می‌شود و مسیر درستی را برای جام جهانی 2018 خواهیم داشت.
 
کی‌روش گفت: کنفرانس امروز برای مسائل تیم ملی نمی‌باشد بلکه برای برنامه ریزی لیگ می‌باشد. در نشست امروز صرفا برای برنامه ریزی در جام جهانی 2018 و تیم های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا صحبت کردیم.

کی‌روش اشاره کرد به جام باشگاه‌های آسیا و گفت: باشگاه‌های آسیایی بیشتر سرمایه گذاری کردند و هزینه‌های زیادی انجام دادند و طبعا باشگاه‌های داخلی باید بیشتر کار کنند تا مثل سایر کشورها به آن سبک برسند. 
 
وی افزود: ما مثل سار کشورها مشکلاتی داریم و ما باید تعادل را رعایت کنیم تا بهترین راه کار انجام شود، این فصل می‌توانیم دست به دست کار بزرگی را انجام دهیم باید تجربیات بیشتری برای بازیکنان کسب کنیم باید راهکارهای خاصی را ایجاد کنیم تا به موفقیت برسیم به همین منظور اینجا هستیم تا با آقای تاج بیشترین تصمیمات را بگیریم. 
 
وی افزود: از این تریبون استفاده می‌کنم و بهترین آرزوها را برای پرسپولیس و نفت دارم امیدوارم برانکو و منصوریان بهترین عملکرد را داشته باشند.
 
سرمربی ایران در مورد اخراج اندرنیک تیموریان در بازی تراکتور سازی و نفت تهران گفت: همان طور که در چهار سال گذشته نظری در مورد اتفاقات لیگ ندادم و بنده به مربیان لیگ احترام گذاشتم و این اتفاقات در دست ما نیست و در دست مربیان لیگ می‌باشد، اما این کارت قرمز‌ها همیشه وجود دارد. البته من هم در جام ملت‌ها اخراج شدم و نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم هر کس ممکن است در بازی احساساتی شود. ما می‌توانیم با بازی‌های متعدد چه در لیگ و چه در بازی‌های دوستانه تجربیات بازیکنان را بالا بریم تا کمتر از این دسته اتفاقات رخ دهد.
 
کی روش در مورد هفته پایانی در مورد لیگ اظهار داشت: هفته پایانی لیگ خیلی خاص و پر هیجان بود.  اینجا کاپیتان سابق تیم ملی را داریم که هیچ کارت قرمزی را دریافت نکرده است (افشین پیروانی).

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار