باطنی: مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری در لاهیجان برگزار شد

رئیس کمیته کوهستان دوچرخه سواری گفت: مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری در لاهیجان به منظور طرح جامع توسعه دوچرخه سواری برگزار شد.

باطنی: مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری در لاهیجان برگزار شدمسعود باطنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: کمینه کوهستان طبق طرح جامع توسعه دوچرخه سواری در کشور لیگ دوچرخه سواری را در چهار مرحله برگزار خواهد کرد که هم اکنون مرحله دوم لیگ در لاهیجان و رشته کراس کانتری در حال برگزاری است.

وی افزود: همچنین لیگ دانهیل در دو مسابقه و دو گروه سنی جوانان و بزرگسالن برگزار می‌شود.

باطنی در خصوص تعداد دوچرخه سواران شرکت کننده گفت: در گروه سنی بزرگسالان 6 ورزشکار در قالب 7 تیم و تیم جوانان در رشته کراس کانتری 15 نفر و در رشته دانهیل 17 نفر شرکت می‌کنند که جزو بهترین دوچرخه سواران ما هستند. منتخبین دوچرخه سواری برای حضور در مسابقات آسیایی به مالزی اعزام می‌شوند.

مسعود باطنی در خصوص مسابقات آسیایی گفت: شهریور ماه تیم‌های منتخب را برای حضور درمسابقات آسیایی به مالزی اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: اردوی تیم ملی دانهیل از فردا به مدت 7 روز آغاز می‌شود.

رئیس کمیته کوهستان دوچرخه سواری در خصوص اردوی 7 روزه در لاهیجان گفت: این اردو در کوه‌های عطا کوه لاهیجان برگزار می‌شود و از کلیه پرسنل و مدیران لاهیجان به منظور همکاری بی‌دریغشان در این زمینه تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: برای بازی‌های آسیایی از بین دوچرخه‌سواران که در اردوها و مسابقات قهرمانی کشور در مجموع به امتیازات بیشتری دست یافتند منتخبین را بر می‌گزینیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار