چندی پیش تصاویری در رسانه های خارجی منتشر شد که گوشه ای از زندگی بچه پولدارهای تهران را نمایش می داد، تصاویری که این «بچه ها» با افتخار تمام و تفاخر در شبکه های مجازی منتشر کرده بودند، مسئولان این صفحات به یکباره تصاویر را حذف و کار را تعطیل کردند که البته اکنون باز هم فعال شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به نقل از عصرخبر، گذشته از همه این حواشی، نکته مهم و جذاب برای رسانه ها ساعت طلایی رنگ و لوکس حسین هدایتی دولابی که به شدت در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است که البته مهم بودن اعمال، رفتار و متعلقات افراد مشهور و به عبارت خارجی سلبریتی امری بدیهی است و می توان بدون شک گفت که حسین هدایتی دولابی یک سلبریتی است.
 
با بررسی تصویر اصلی ساعت لوکس این سرمایه دار ایرانی مشخص می شود که مارک ساعت وی (price audemars piguet) می باشد که با بررسی مدل های مختلف این ساعت و یافتن مدل مورد نظر و جستجوی ساده اینترنتی در دنیای مجازی میتوان قیمت حدودی را برای این ساعت به طور متوسط 150 هزار دلار (بند فلزی) در نظر گرفت که با قیمت امروز دلار به ارزش 3200 تومان، می توان گفت فقط ساعت این سرمایه دار ایرانی 480 میلیون تومان ارزش دارد.
 
بررسی اخبار منتشره درباره افراد سرمایه دار ایرانی مشخص می شود بر خلاف لیست میلیاردرهای ایرانی که همگی به نوعی خود را میلیاردر نمی دانسته و حتی با شکایت از رسانه ها در مراجع قضایی سعی در میلیاردر نبودن خود داشتند، به نامی بر می خوریم که بسیار مشهور است، بابک زنجانی.

 
همه چیز دربـاره ساعت 480میلیونی حسین هدایتی+تصویــر


همه چیز دربـاره ساعت 480میلیونی حسین هدایتی+تصویــر

بابک زنجانی نوسرمایه داری بود که به شدت سوژه یک رسانه های داخلی و خارجی شد و نمادهای سرمایه داری آن نیز به شدت برای مردم مورد توجه بود که از جمله آن می توان به ساعت مچی، انگشتر و دکمه سردست و جت اختصاصی اشاره کرد.

همه چیز دربـاره ساعت 480میلیونی حسین هدایتی+تصویــر

انتهای پیام/


برچسب ها: ساعت ، منتشر ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار