جمشیدی:

شکایت‌هایمان را در کمیته استیناف پیگیری می‌کنیم / تیم ریشه‌دار پیکان با این رفتارها نابود می‌شود

رییس هیات مدیره باشگاه پیکان گفت: رای صادر شده بر علیه بازیکن متخلف راه آهن مناسب نبوده و شکایتهای را در کمیته استیناف پیگیری می‌کنیم.

شکایت‌هایمان را در کمیته استیناف پیگیری می‌کنیم / تیم ریشه‌دار پیکان با این رفتارها نابود می‌شودمحمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: معتقدم در خیلی از مسائل حق باشگاه پیکان صنایع شده است و شکایتمان در مورد موتومبا بازیکن متخلف راه آهنی هم به جایی نرسید.

سر تیم ریشه‌دار پیکان را بریدند

جمشیدی در ادامه عنوان کرد: من نمی‌دانم که در فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد فدراسیون با اقداماتش "سر تیم ریشه‌دار پیکان را بریده است".

وی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال در ابتدای امر ناظران را به باشگاه پیکان می‌آورند چرا که امکانات این باشگاه نسبت به دیگر تیمها استانداردتر اسیت اما حقوق این باشگاه را پایمال می‌کنند به هر حال این موضوع زنگ خطر برای فدراسیون فوتبال است چرا که با این رفتارها تیم ریشه‌دار پیکان را از بین می‌برد.

مشکلاتمان را درون خانواده فوتبال برطرف می‌کنیم

وی در مورد شکایت به فیفا بیان کرد: تمام تلاش را می‌کنیم که این مشکل درون خانواده برطرف شود و به بیرون کشیده نشود همچنین بازیکن پول نگیرد به فیفا شکایت می‌کند و آن وقت ما نمی‌توانیم به این نهاد شکایت کنیم مشاوران حقوقی فیفا حق را به ما دادند.

جمشیدی درباره گفته‌های حسن‌زاده که فدراسیون ترکیه را مقصر دانسته تصریح کرد: حسن‌زاده قوانین‌ کشور ما را به خوبی می‌داند به هر حال مسئولان قبل از صدور مجوز بازی برای موتومبا باید بررسی‌های لازم را انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: ما در زمان مقرر و قبل از بازی با راه آهن اعترافمان را اعلام کردیم که موتومبا نباید بازی کند اما وی بازی کرد تاثیرگذارترین بازیکن بود.

ادغام دو باشگاه بستگی به تصمیم مسئولان دارد

وی در مورد اینکه گفته می‌شود که پیکان با شرکت سمند متقاضی خرید باشگاه استقلال ادغام می‌شود تصریح کرد: این موضوع بستگی به تصمیم مسئولان ایران خودرو دارد و ما نقش در این مورد نداریم.

انگیزه‌ای برای تیمداری در فوتبال نداریم

وی در مورد شایعه تیمداری نکردن پیکان در فصل آینده گفت: رفتارهای صورت گرفته با باشگاه پیکان در چند سال اخیر باعث شده که انگیزه‌ای برای مسئولان برای تیمداری باقی نماند. پیکان یکی از باشگاه‌های بازیکن‌ساز بوده است به هر حال اگر قرار باشد به این صورت با ما رفتار شود هزینه فوتبال را صرف رشته‌های ورزشی دیگر می‌کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما بعد از رای کمیته استیناف در  مورد تیمداری در فوتبال تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: استیناف ، پیکان ، صادر ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار