در سالروز مقاومت و آزادی لبنان؛

وزیر خارجه لبنان: ما سایر مناطق اشغالی را نیز آزاد خواهیم کرد

وزارت خارجه لبنان در بیانیه ای در "روز مقاومت و آزادی لبنان"، بر حق این کشور در باز پس گیری سایر نقاط تحت اشغال رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه دیلی استار چاپ لبنان، وزارت خارجه لبنان امروز در بیانیه ای بر حق این کشور در آزادسازی دیگر مناطق اشغالی از لوث وجود رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

این بیانیه که امروز در بزرگداشت سالروز مقاومت و آزادی لبنان صادر شده است، بر آزادسازی سایر مناطق تحت اشغال این کشور به دست رژیم غاصب صهیونیستی اصرار می ورزد.

در این بیانیه آمده است: "ما از هیچ کوششی برای انتقال این پیام متحد و سراسری ملت لبنان به مجامع بین المللی که خواهان خاتمه دادن به حضور منحوس رژیم اشغالگر قدس در خاک لبنان هستند فروگذار نخواهیم کرد. آزادی دیگر مناطق اشغالی، حق لبنان است."

15 سال پیش در چنین روزی در 25 مِه سال 2000، لبنان توانست با محوریت قدرت مقاومتِ جنبش حزب الله، به 18 سال اشغال خاک خود به دست رژیم صهیونیستی خاتمه دهد و نیروهای متجاوز آن را وادار به عقب نشینی از جنوب لبنان کند. در حال حاضر، دو روستای "غجر" و "کفرشوبا" و "مزارع شبعا"، همچنان در عین سکوت نهادهای بین المللی همچون شورای امنیت سازمان ملل، در اشغال متجاوزان صهیونیست است.

وزارت خارجه لبنان در پایان تأکید می کند اسرائیل و تروریست های داعش هر دو مانند هم هستند و اهداف مشترکی را دنبال می کنند، که تجزیه خاورمیانه نیز یکی از آنهاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار