دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: جریان تکفیری تلاش می‌کند تا در جغرافیای محور مقاومت اختلال ایجاد کند و اگر با فرض محال پیروز شود، به سمت کشورهای دیگر از جمله ایران خواهد آمد.

جریان تکفیری به دنبال اختلال در محور مقاومت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر دریابان "علی شمخانی" دبیر شورایعالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در تالار حنانه دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران برگزار شد، اظهارداشت: جریان تکفیری برای رسیدن به خواسته‌های خود اقداماتش را به سمت جغرافیای خاصی هدایت می‌کند، اما دشمن اصلی کسی است که از حکومت‌های مستبد و خودرای حمایت کرده و ضد مردم مظلوم فلسطین اقدام می‌کند.  
 
وی ادامه داد: جریان تکفیری تلاش می‌کند در جغرافیای محور مقاومت از جمله بغداد، دمشق، اربیل و بیروت اختلال ایجاد کند و اگر در این زمینه پیروز شود که این موضوع با فرض محال است، گام بعدی به سمت کشور ما خواهد آمد.  
 
دبیر شورایعالی امنیت ملی با اشاره به لزوم همبستگی علمای جهان اسلام یادآور شد: لازم است تا با دستورالعمل وابستگی در برابر قدرت‌های جهانی مقابله کرد.  
 
وی در پایان با اشاره به لزوم اتحاد بین مسلمانان خاطرنشان کرد: جریان تکفیری به دنبال نسل کشی و مخالفت با محور مقاومتی است که مخالف استکبار عمل می‌کند و آن‌ها به دنبال شکستن این پتانسیل هستند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، شورا ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار