عمو فیضی، با عموزنجیرباف می‌آید

معروف فیضی (عمو فیضی)، با حضور در کمپین «عروسک‌های خاموش»، از برنامه جدیدش با عنوان «عمو زنجیرباف» خبر داد.

معروف فیضی (عمو فیضی) که بیش از هر چیز او را با آموزش کاردستی‌هایش در تلویزیون می‌شناسیم، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره برپایی کمپین «عروسک‌های خاموش» گفت: کودکان با عروسک‌های خود و به طور کلی با اسباب‌بازی‌هایشان دنیای خود را می‌سازند، و با تخیلات کودکانه‌شان با دنیا ارتباط برقرار می‌کنند.

وی افزود: اتفاق امروز اتفاقی جالب و در عین حال تاثیرگذار است، اتفاقی که قرار است فراگیر هم باشد و با ارسال عروسک‌های ساخته‌شده به کشورهایی که حتی امروز در صلح و آرامش هستند، این پیام به آنها برسد که برای به وجود آمدن صلح جهانی قدم بردارند. 

فیضی در ادامه اظهار داشت: پیشنهادی که من به دوستان اجرایی این کمپین اعلام کردم این بود که از این حرکت به شکلی استفاده بشود تا با ساخت عروسک‌های بومی هر شهر و ارسال آنها به سایر کشورها، در کنار این کار بشردوستانه، فرهنگ خودمان و عروسک های بومی خودمان را هم بشناسانیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: من همچنین، به نظرم می‌رسد می‌توانیم با توجه به عروسک‌های بومی و محلی، حتی داستان‌هایی را خلق کنیم تا کودکان ایرانی هم بتوانند با استفاده از این داستان‌ها از عروسک‌های محلی، در کشور آشنا شوند. 

گفتنی است، معروف فیضی، در حال آماده‌سازی مجموعه برنامه‌ای با عنوان «عمو زنجیرباف» با محوریت موضوعی بازیافت است که مقرر است برای تابستان از شبکه دو سیما به روی آنتن برود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.