مشهد؛

برگزاری همایش ملی رسانه و گردشگری در مشهد

همایش تخصصی نقش رسانه ها در توسعه گردشگری شهری با تاکید بر ویژگی های معنوی مشهد، در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ دبیر علمی همایش ملی رسانه و گردشگری گفت: هدف از برگزاری این همایش بیان نظرات در فعالیت‌های رسانه‌ای است و اصحاب رسانه با خود بیندیشند که عملشان چگونه می‌تواند موجب توسعه گردشگری شود.

بختیاری افزود: چیستی و الزامات محتوایی و شکلی رسانه گردشگری، راهکارهای نقش‌آفرینی رسانه‌ها در توسعه گردشگری شهری، نقش شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های نوین در توسعه گرشگری شهری، نقش رسانه‌ها در آموزش شهروندی برای رويارويی با وضعیت‌های نو پدید گردشگری، نقش رسانه‌ها در ایجاد فرهنگ صحیح گردشگری و جلوگيری از زوال آداب، رسوم و سنت‌های جامعه شهری از جمله محور های این همایش است.

وی با اشاره به این که رسانه ها چه نقشی در توسعه گردشگری دارند، گفت: رسانه ها می توانند هم به عنوان عامل باشند یعنی خود رسانه باعث بحث های توسعه شود و هم ناظر بر فعالیت سایر دستگاه های باشد.

دبیر علمی این همایش افزود: دکتر احمد توکلی دكترای مديريت رسانه، دکتر علی اصغر محکی دكترای علوم ارتباطات و مدير كل مطالعات فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و دکتر مژگان عظیمی دكترای جامعه شناسي توسعه – معاون پژوهشی پژوهشكده گردشگری جهاد دانشگاهی مشهد از سخرانان این همایش هستند.

همایش ملی رسانه و گردشگری هفتم خرداد به مدت یک روز در مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.