لطفی: فعلا 3 کوارتر از فینال را برده ایم

بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد بعد از برد 3 بر یک در سری فینال لیگ حرفه ای مقابل مهرام گفت: فعلا 3 کوارتر از فینال را برده ایم.

رضا لطفی بعد از سومین برد مقابل مهرام در لیگ حرفه ای بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما برنامه ریزی خوبی برای این بازی ها داشتیم. 10 روز خوب تمرین کردیم. البته تیم مهرام هم استراحت نسبتا خوبی داشت. چون بازیکنان این تیم پنجشنبه قبل پتروشیمی را شکست دادند. روی نقاط ضعف ما خوب کار کرده بودند. ما هم علاوه بر تلاش برای پوشش نقاط ضعف خودمان، روی ضعف آنها هم کار کرده بودیم. 

وی ادامه داد: فینال هنوز تمام نشده است. امیدواریم که کار را روز پنجشنبه با قهرمانی تمام کنیم اما تا بازی سوم را نبریم نمی توانیم در مورد قهرمانی حرف بزنیم. ما فعلا 3 کوارتر از فینال را برده ایم و کوارتر چهارم باقی مانده است.

لطفی در پاسخ به اینکه بسیاری بعد از مرحله نیمه نهایی اعتقاد داشتند تیم دانشگاه در 3 بازی به مهرام می بازد، گفت: این خبرها هم نیست بر چه اساسی این حرف را می زدند؟ دانشگاه آزاد در لیگ هر دو تیم مهرام و پتروشیمی را برده بود. ما هیچوقت به این شکل بازنده نبودیم که 3 بر صفر ببازیم. البته مهرام تیم بزرگی است که حامد حدادی و بازیکن خارجی خوب دارد اما تیم ما هم واقعا خوب است. علاوه بر جوانی و انگیزه، بازیکنان بزرگی داریم که در زمین تلاش می کنند تمام خواسته های شاهین طبع را اجرا کنند. حتی در مواقعی می توانستیم اختلافمان را با مهرام بیشتر کنیم اما در بازی با این سطح، اختلاف پیدا کردن کار سختی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لطفی ، فوروارد ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار