برگزاری یادواره «طلوع خرداد» از 15 تا 25 خرداد ماه

یادواره 15 تا 25 یادواره «طلوع خرداد» در چهار شهر پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا آرمان مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص یادواره «طلوع خرداد» گفت: یادواره «طلوع خرداد» از 15 تا 25 خرداد ماه در چهار شهرستان پیشوا، ورامین، قرچک و پاکدشت برگزار می شود که غیر از دبیر‌خانه‌های دائمی و مرکزی دبیر‌خانه‌های اجرائی تئاتر و موسیقی و سرود‌های انقلابی هم در شهرستان ورامین است و بررسی آثار تجسمی و عکس در پیشوا و آثار ادبی در قرچک بررسی خواهد شد.

وی در رابطه با پخش موسیقیایی این یادواره توضیح داد: داوران این بخش از انجمن موسیقی تهران هستند و به دلیل تسهیل امر قضاوت برای این عزیزان، فعلاً نامی از آنها منتشر نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: رقابت در بخش‌های مقامی، مجلسی، بازخوانی، آثار موسیقیایی انقلاب، تواشیح، کلاسیک و پاپ، سنتی و حماسی می‌باشد که محوریت تمامی آثار بر مبنای اندیشه‌های امام(ره)، رخداد 15 خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی است.

آرمان مهر با اشاره به مهمانان ویژه اختتامیه «طلوع خرداد» گفت: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوانساری فرماندار ورامین، ملکوتی فرماندار پیشوا، قاسمی فرماندار ورامین، صادقی فرماندار قرچک و شهرداری‌ها و اعضای شوراهای این چهار شهرستان در مراسم حضور خواهند داشت.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار تا 10 خرداد ماه برای علاقمندان تمدید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار