مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت:تجربه کسب مقام سوم مسابقات بین اللملی می تواند کمک قابل توجهی به تکرار این قهرمانی در سوپر لیگ کشور کند.

علی خوشرفتار مدیر عامل باشگاه ایثار قم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در مسابقات بین المللی که در اصفهان برگزار شد موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شد که این نتیجه کمک بسیاری می کند که در سال 94 نیز بتوانند موفق به کسب قهرمانی در سوپر لیگ کشور شوند.

وی با بیان اینکه در این تورنمنت تیم های قدرتمندی همچون اصفهان و زنجان نیز حضور دارند اظهار کرد: رقابت سختی را در پیش دارند و ممکن است در ترکیب بازیکنان نسبت به فصل گذشته تغییراتی را داشته باشیم که با توجه به بودجه و وضعیت مالی تیم اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه ایثار قم گفت: برای کسب تکرار عنوان قهرمانی سوپرلیگ باید از نظر مالی مشکلی نداشته باشیم البته در یکی دو سال گذشته از سوی بخش خصوصی حمایت هایی از ایثار شد و سال گذشته با حمایت ماهان تندیس که در لیگ بر‌تر فوتسال تیمداری می‌کرد توانستیم گام بلندی به سوی قهرمانی برداریم.

علی خوش رفتار با بیان اینکه هزینه تیم داری در چنین سطحی بسیار بالا است تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانیم از حمایت بخش خصوصی استفاده کنیم و اگر بخواهیم قهرمانی را به دست آوریم باید هزینه کنیم.

وی در پایان افزود: تیم ایثار قم در فصل گذشته لیگ موفق به کسب مقام قهرمانی شد و مسابقات سوپرلیگ بستکبال با ویلچر کشور بعد از ماه مبارک رمضان با حضور هشت تیم برگزار میشود .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.