رحیم‌پور: تخلف از فدراسیون هم باشد پیگیری می کنیم

نماینده مدیر عامل تیم پیکان گفت: اگر تخلفی در فدراسیون رخ داده باشد پیگیری می‌کنیم چرا که برای اعاده حقوق باشگاه پیکان کوتاه نمی‌آییم.

رحیم‌پور: تخلف از فدراسیون هم باشد پیگیری می کنیمسیامک رحیم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما بعد از اعلام کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض کردیم تا شاید از طریق استیناف نتیجه برسیم و اگر از طریق استیناف هم به نتیجه نرسیم به فیفا شکایت خواهیم کرد.

وی درباره اینکه برخی رسانههای از تخلف در خصوص صدور IIC جعلی موتمبا در فدراسیون فوتبال خبر داده بودند گفت: ما هم این موضوع را شنیده‌ایم ولی تا کنون نیازی به اقدام در این مورد نبود به هر حال اگر این موضوع صحت داشته باشد ما هم پیگیر هستیم و اجازه نمی‌دهیم حقی از باشگاه پیکان ضایع شود.

رحیم‌پور در جواب برخی از بازیکنان و مربیان راه آهن که گفته‌اند پیکانی‌ها به جای اعتراض به استیناف برای کسب امتیاز در جریان بازی تلاش و تمرین می‌کردند گفت: این موضوع کار تیم ما بود با این حال نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم ولی شکایت از بازیکن متخلف و احقاق حق نیز حق ما است و دلیل نمی‌شود چون امتیاز نگرفتیم از حق مسلم خود کنار بکشیم قطعا این صحبتها اراده ما برای احقاق حق تیم پیکان را ضعیف نخواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، پیکان ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار