شهاب الدین مرادی:

صدای 175 شهید غواص را از فضای مجازی به گوش دنیا برسانید

حضور در شبکه های اجتماعی در رساندن صدای مردم مظلوم به گوش جهان بسیار تأثیر دارد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب الدین مرادی در برنامه دیروز آیینه خانه از لزوم حضور فعال در شبکه های اجتماعی صحبت کرد.
   
                                  شهاب الدین مرادی:صدای 175 شهید غواص را از فضای مجازی به گوش جهان برسانید///////مومنی پنجشنبه  


در قسمتی از صحبت های وی به این نکته اشاره شد که اگر ادعای این که یک برنامه موبایل متعلق به بیگانگان است و نباید از آن استفاده کرد،پس سخت افزار یا همان گوشی موبایل را نیز دور بیاندازید.

طرز استفاده از هرچیزی بستگی به شخصیت افراد دارد،همانطور که هیچگاه مشاهیر و افراد معروف از تصاویر مستهجن وپورنو استفاده نمی کنند این یعنی فرهنگ استفاده را دارند.شخصیت ها در فضای مجازی کنار مشغله های کاری که دارند احتمالا از تصاویر گل و بلبل هم استفاده می کنند و یا حتی عکسی که خود آنها میگیرند.الان موضوع جهان مقابله با جنگ نرم است همانطور که از لگد شدن یک گل ناراحت می شویم باید برای مظلومیت انسان ها نیز واکنش نشان دهیم.

وقتی صلیب سرخ جهانی کاری نمی کند پس این وظیفه ماست که با استفاده از فضای مجازی از حق انسان ها دفاع کنیم.در مورد داعش،کودکان یمن و کودکان غزه سازمان جهانی صلیب سرخ کاری انجام نداد.

اما در اینستاگرام با هشتگ غزه دو عامل باعث پیروزی شد یکی نشان دادن عکس بچه ها و دومی نشان دادن موشک ها با هشتگ،همچنین کمپین حضرت محمد(ص) تا مجله تایم پیشرفت رفت،این یعنی مقابله با جنگ نرم.

الان موضوع مورد بحث دیگری که نیاز به مساعدت همه ایرانی ها دارد بحث 175 غواص شهید است.بعضی ها نیت خوبی دارند و شرکت می کنند ولی به دلیل ندانستن یا عدم رعایت بعضی از پارامترها شاید نتواند پر تعداد شود.

مرادی بر لزوم شرکت در گردهمایی های مجازی تاکیدکرد و گفت:کمپین وقتی کمپین است که آدم ها ورود داشته باشند،در آن صحبت شود،حرف شنیده شود و از این طریق پیام به گوش دنیا برسد.

پیدا شدن این شهیدان بعد از 29 سال با دست بسته کم اهمیت نیست،ما باید خودمان دست به کار شویم.

گفتنی است؛توصیه های حجت الاسلام سید شهاب الدین مرادی در صفحه اینستاگرام ایشان آمده است.


شهاب الدین مرادی:در فضای مجازی فعال باشید/صدای 175 شهید غواص را از این طریق به گوش جان برسانید///////در حال کارشهاب الدین مرادی:در فضای مجازی فعال باشید/صدای 175 شهید غواص را از این طریق به گوش جان برسانید///////در حال کار    



شهاب الدین مرادی:در فضای مجازی فعال باشید/صدای 175 شهید غواص را از این طریق به گوش جان برسانید///////در حال کار  شهاب الدین مرادی:در فضای مجازی فعال باشید/صدای 175 شهید غواص را از این طریق به گوش جان برسانید///////در حال کار

گزارش:نازنین روزبهانی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار