حبیب کاشانی:

قرار داد کادر فنی‌ امید، منصفانه نبود/ خاکپور در انتخاب‌ دستیار مختار است

مدیر تیم ملی امید گفت: قرار داد نهایی کادر فنی تیم امید به دلیل مشکلاتی در متن قرار داد هنوز به امضاء نرسیده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حبیب کاشانی در این باره گفت: قرار داد 4 ماهه‌ اول که سه ماه از آن گذشته هنوز به امضاء نرسیده است و عمده‌ترین مشکل آن در مبلغ قرار داد بود که این موضوع پس از بررسی و جلسه حل شد.

مدیر تیم ملی امید ادامه داد: حقوقی که برای کادر فنی در نظر گرفته بودند از قرار ماهی 15 میلیون تومان برای سرمربی و تا کف 2 میلیون تومان برای کادر فنی در نظر گرفته شده بود که این مسئله مورد اعتراض بود و معتقدم شان‌ مربی ایرانی باید حفظ شود اما پس از اصلاح این موضوع در قرارداد مجدد در متن قرار داد تغییراتی بوجود آوردند که کمی یک طرفه به نظر می‌رسید و به اعتقاد من شان سرمربی ایرانی حفظ نشده بود.

وی افزود: همانطور که قرار داد مربی خارجی را پای میز مذاکره می‌نشینند و بند بند آن را تصمیم می‌گیرند می‌بایستی برای مربی ایرانی نیز همین اتفاق بیافتد به هر حال درخواست تغییراتی دادیم که در صورت توافق قرار داد 4 ماه اول تیم امید ثبت می‌شود که البته 3 ماه آن گذشته است.

کاشانی در مورد برنامه‌های  تیم امید گفت: پس از اینکه تیم شانزدهم لیگ برتر معرفی شود جلسات هماهنگی با سازمان لیگ برگزار می‌شود،  و پس از آن برنامه ریزی برای حضور در اردوی ترکیه انجام خواهد شد.

وی در مورد اردوهای داخلی و خارجی افزود: ما برآورد کردیم که اردوهای ترکیه ارزان تر از اردوی داخلی است و با پیشنهاد محمد مایلی کهن چمخاله هم در گزینه‌های  اردویی ما وجود دارد اما کیش و ترکیه هم مد نظر ما است و طبق برآورد انجام شده اردوی ترکیه برای ما حدود  نفری دویست و پنجاه هزار تومان آب می‌خورد در صورتیکه اردوی داخلی حدوده چهارصد هزار تومان و البته دیگر از دلایل انتخاب ترکیه ارزیابی وضعیت خروجی بازیکنان است که در این سفر مشخص می‌شود و امیدوارم مسئولان نظامی و انتظامی در این راه ما را یاری دهند.

کاشانی در مورد تورنمنت‌های پیش روی ادامه داد: کشور چین ما را به یک تورنمنت دعوت کرده است که در آن کشور میزبان ایران، ژاپن و اسلوونی‌ حضور خواهند داشت ضمن اینکه ایتالیا هم از ما برای حضور در این کشور دعوت کرده است اما هنوز دعوت رسمی هب دست ما نرسیده ضمن اینکه آمریکا هم از ما برای حضور در یک تورنمنت دعوت کرده که تیم‌های میزبان، مکزیک، کلمبیا و اکوادور حضور دارند.

 وی در پایان گفت: به احتمال فراوان اردوی ما در ترکیه از روز 15 ماه جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، کاشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار