رئیس انجمن کارفرمایان سوخت کشور گفت: در حال حاضر مراجعات خودروها به جایگاه‌ها وضعیت آرام و عادی دارند و فقط تراکم خودروهای عمومی برای سوخت‌گیری دیشب افزایش یافته بود.

فردا کار شود//وضیعت عادی در جایگاهها حاکم استناصر رئیسی‌فرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص وضعیت جایگاه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر مراجعات خودروها به جایگاه ها وضعیت آرام و عادی دارند و فقط تراکم خودروهای عمومی برای سوخت گیری روز پنجم خردادماه افزایش یافته بود به طوری که امروز شاهد آرامش در اکثر جایگاه‌‌های کشور هستیم.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه شرکت ملی پخش فرآورده‌ نفتی سهمیه 700 تومانی خودروهای عمومی از امروز به قیمت 1000 تومان عرضه می‌شود.

رئیسی‌فرد تأکید کرد: در حال حاضر اتفاق خاصی در جایگاه‌های سوخت کشور نیفتاده است. با توجه به اینکه 90 درصد تاکسی‌های کشور گازسوز و 60 درصد حمل ونقل از این صنعت استفاده می‌کنند، بنابراین با افزایش قیمت بنزین اکثر خودروهای کشور به سمت سوخت پاک حرکت کردند.

وی با بیان اینکه بنزین تک‌نرخی بدون محدودیت به مردم عرضه خواهد شد، اظهار داشت: بنزین نیز همچنان در قالب سامانه هوشمند سوخت عرضه خواهد شد و این سامانه فعالیت‌های پایشی ما را پوشش خواهد داد، اما در دریافت بنزین تک‌نرخی محدودیتی وجود نخواهد داشت.

بر اساس مصوبه هیئت دولت، بنزین از این پس به صورت تک‌نرخی و به قیمت 1000 تومان عرضه خواهد شد و نظام سهمیه‌بندی بنزین وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: جایگاه ، سوخت ، نفت ، گازسوز ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
بااین وضعیت همه ازسوخت گازاستفاده می کنندوجایگاه های بنزین ضررخواهنددید.
آخرین اخبار