شرایط امروز سرزمین سرخ‌؛

حذف در خواب تابستانی و رویای مالک

ناکامی‌های تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری با حذف از لیگ قهرمانان آسیا تکمیل شد.

پرسپولیس دور از انتظار بود
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی شب گذشته با نتیجه سه بر صفر از حریف عربستانی خود شکست خورد که با بازی نه چندان دلچسب نتوانست دل هواداران پر شمار خود را  در این فصل بدست آورد و با شکستی دیگر دستش از قهرمانی آسیا هم کوتاه ماند.

این بازی که در ساعات پایانی شب گذشته انجام شد با دفاع مطلق نماینده ایران همراه بود اما در این کار موفق نبود و با دفاعی نه چندان منسجم راه را برای نفوذ الهلالی‌ها را بازگذاشت و نتیجه آن خوردن سه گل از نماینده عربستان بود اما شاید سرمربی این تیم خواب بود و ضعف‌های تیم را ندید و تا دقیقه 86 دست به ترکیب تیم نزند.

این در حالی بود که پیش از انجام بازی عربستانی‌ها کارشکنی‌ زیادی کردند تا به هدف خود برسند اما ناظران ین کارشکنی‌ها را ندیدند و خود را به خواب زدند از سوی دیگر بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از تمرکز خوبی برخوردار نبودند و پس از کسب توپ هیچ برنامه‌ای را برای آن نداشتند و شاید فکر پرسپولیسی‌ها در تهران بود و می‌خواستند مالک جدید باشگاه را بشناسند اما سازمان خصوصی سازی خبرهای خوبی را برای آنها نداشت و بازیکنان شب گذشته برای تیمی بدون مالک بازی می کردند و این همه اتفاق باعث شد که هواداران پرسپولیس از این بازی لذت نبرند و پس از خوردن گل دوم تیم محبوبشان به خواب بروند.

پرسپولیسی‌ها که فقط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا دل خوش بودند با باخت سنگین مقال الهلال عربستان و حذف از این رقابت‌ها فصل را با ناکامی تمام به پایان رساندند.

سرخپوشان در حالی شکست سنگینی مقابل الهلال متحمل شدند که تفاوت‌های زیادی با این تیم از جهات مختلف دارند.

 تیم فوتبال پرسپولیس از لحاظ مدیریت ، سطح بازیکنان، قدرت نیمکت، کادر فنی، بودجه و برنامه ریزی تفاوت های زیادی با الهلال عربستان دارد.

 اگر همه این تفاوت‌ها را با یک جا مورد نگرش قرار دهیم متوجه خواهیم شد که برد یک بر صفر در تهران هم حادثه بود و همه این تفاوت‌ها در بازی برگشت خود را نشان داد.

 پرسپولیس بازیکن تعیین کننده و با قابلیت‌های فنی بالا ندارد که به این عوامل باید برانکو را نیز اضافه کنیم، چطور انتظار داریم پرسپولیس از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کند در حالیکه سرخپوشان پایتخت در همین لیگ برتر فوتبال ایران، جایگاه هشتم جدول رده بندی را کسب کرد.

 همه این‌ها یک هشدار به ما می‌دهد که اگر به داد مسابقات باشگاهی خود نرسیم و اگر همین بی برنامگی، بی مدیریتی، مشکلات مالی، جذب بازیکنان درجه دو و سوم خارجی و جنجال برای هیچ را ادامه دهیم چیزی به جز این عاید فوتبال ما نخواهد شد.

 در بازی پرسپولیس – الهلال دیدیم که چطور بازیکنان ما به در بسته می زدند و در تمام صحنه ها یک حرکت عقب بودند و هیچ اثری از تیم بزگ سال‌های گذشته در میدان ندیدیم.

 این در حالی است که در مرحله گروهی فولاد و تراکتورسازی هم به سرنوشت پرسپولیس دچار شده بودند.

 آیا همه این حوادث نمی‌طلبد که اداره کنندگان فوتبال ما کمی هم نگران شوند؟!

به هر حال از پرسپولیس جز طبل پوشالی چیزی نمانده است و مسئولان باید فکری به حال این تیم پرطرفدار پایتخت کنند تا شرایط بهتری در فصل آینده پیدا کند.

گزارش از مریم طایفه
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار