ساری؛

نبود امکانات دلیل عقب ماندگی مازندران در توسعه شرکت های دانش بنيان

دلیل عقب ماندگی مازندران در توسعه شرکت های دانش بنيان نبود امکانات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، استاندار مازندران عصر ديروز در نشستي با شرکت‌هاي دانش بنيان استان، در پارک علم و فناوري مازندران، ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع کارآفرينان، بحث کارآفريني را از مهمترين مباحث روز استان اعلام کرد و با اشاره به اينکه مازندران از لحاظ توسعه شرکت هاي دانش بنيان از ديگر استان‌هاي کشور عقب مانده است، گفت: خروج از اين بن بست نيازمند حرکتي جهشي و استفاده از ظرفيت هاي استان با همکاري و همسويي تمام دستگاه ها است.

ربيع فلاح نبود امکانات و زمينه سازي ها را از جمله دلايل عقب ماندگي استان در امر توسعه شرکت هاي دانش بنيان بيان کرد و افزود: با حمايت از ايده نخبگان و همسويي فرهنگ، ديدگاه ها، سياست ها، و اقدامات سريع از جمله تعيين زمين براي پارک علم و فن آوري در تمام شهرستان هاي استان و همچنين با استفاده از ساختمان هاي نيمه تمام آموزش و پرورش در سطح استان مي توتن بر اين امر فائق آمد و مشکل جدي بي کاري را تا حد امکان کاهش داد.

وي همچنين ار امضاء تفاهم نامه اي ميان دانشگاه تهران و دانشگاه مازندران جهت همکاري در زمينه توسعه شرکت هاي دانش بنيان در مازندران خبر داد.

معتمدزادگان رئيس پارک علم و فن آوري مازندران هم از استقرار 100شرکت دانش بنيان و همکاري 200 کارآفرين با اين شرکت خبرداد و افزود: هم اکنون 70 شرکت در پارک داراي واحد فناوري هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.