جزئیات آئین افتتاحیه جشنواره فیلم شهر اعلام شد

جزئیات مراسم افتتاحیه بخش اصلی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اعلام شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر؛ جواد رمضانی مدیر آئین های این رویداد سینمایی در گفتگویی خبر داد: این مراسم ساعت 30/ 20 امروز چهارشنبه ششم خرداد با حضور دکتر محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دکترحجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مدیران فرهنگی و سینمایی، هنرمندان و سینماگران، هیات های انتخاب و داوری، اهالی رسانه و صاحبان آثار بخش های مختلف جشنواره در محل ایوان شمس برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا با حضور سینماگران آغاز می شود و برگزیدگان بخش های محله، اقلام تبلیغی و مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره اهدا می شود.

مدیر آئین های جشنواره بین المللی فیلم شهر همچنین، اضافه کرد: محمد سلوکی اجرای برنامه را برعهده دارد و در این مراسم  بزرگداشت مسعود کیمیایی، پوران درخشنده و نکوداشت مرتضی احمدی و رسول ملاقلی پور برپا می گردد.

رمضانی گفت: امیر تاجیک در این مراسم موسیقی اجرا می کند.

شایان ذکر است برنامه های بخش اصلی جشنواره از ساعت 14 فردا پنجشنبه در پردیس سینمایی ملت و هشت سالن سینمایی تهران به اجرا در می آید. نمایش فیلم، برپایی مسترکلاس و نشست های خبری با داوران از جمله برنامه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.