مشاور معاون توسعه روستایی رياست جمهوری گفت: بيش از 15 هزار ميليارد ريال اعتبار امسال برای توسعه مناطق روستای کشور اختصاص يافته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مشاور معاون توسعه روستايي نهاد رياست جمهوري در مناطق محروم در همايش دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي مهريز افزود: اين اعتبار با پيگيري و حمايت دهياران و شوراهاي اسلامي و همچنين مسئولان امر در مناطق مختلف براي اجراي طرح هاي توسعه روستايي و اشتغالزايي در روستاها هزينه مي شود.

احمد خوارزمي افزود:پارسال  نيز بيش از700 ميليارد ريال اعتبار براي توسعه مناطق روستايي کشور هزينه شد. 

وي گفت: مهمترين برنامه هاي دولت در سال جاري براساس برنامه، توسعه اقتصاد و رفع رکود در جامعه هدف است که اين امر اساسي درسايه حمايت همه جانبه از بخش توليد اجرايي مي شود و جزو اهداف کليدي دولت است.

مشاور معاون توسعه روستايي نهاد رياست جمهوري در مناطق محروم  با اشاره به اينکه بايد به روستاهاي کشور با نگاه توسعه نگريست، افزود : بدون شک پيشرفت متوازن مناطق روستايي کشور موجب اشتغال مي شود و تحقق آن از مهاجرت روستاييان به حاشيه شهرها جلوگيري مي کند.

خوارزمي  گفت: از برنامه هاي محوري دولت  موضوع محروميت زدايي بخصوص در مناطق دورافتاده است که اين سياست امسال به طور جدي با حمايت مسئولان استان ها پيگيري مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار