زاهدان؛

کانون های ورزشی وابسته به آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: کانون های ورزشی در آموزش پرورش مرکز توسعه و تقویت استعدادهای ورزشی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، جمشید جلیلوند با بیان اینکه کانون های ورزشی در آموزش و پرورش می توانند بهترین وموثرترین نقش را در توسعه استعدادهای ورزشی داشته باشند افزود: امسال قصد داریم تا با رونق بخشی کانون های ورزشی و با تعامل با هیات های ورزشی مختلف کانون های ورزشی را زیر نظر اداره تربیت بدنی راه اندازی و زمینه و بستر حضور دانش آموزان را در این کانون ها به بهترین شکل فراهم آوریم.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی و فعالیت کانون های ورزشی در ایام تابستان و با توجه به تعطیلی مدارس و اوقات بیکاری دانش آموزان گفت: بهترین ابزار و وسیله ای که می تواند اوقات فراغت دانش آموزان را بسیار سالم و مفرح پر کند ورزش است.

جلیلوند با اشاره به نقش ارزنده اولیا در گرایش دانش آموزان به این کانون ها گفت : امسال با تبلیغات گسترده و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در استان قصد داریم کانون های ورزشی پررنگ تر حاضر شوند و انشالله با حضور دانش آموزان در این کانون ها شاهد رشد ورزش دانش آموزی باشیم.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.