ساری ؛

تکميل و آغاز به کار چند پروژه با اعتباري بالغ بر 18 ميليارد ريال در شهرداري دابودشت

شهرداردابودشت آمل ازتکميل و آغاز به کار چند پروژه با اعتباري بالغ بر 18 ميليارد ريال در شهرداري دابودشت در مدت 4 ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ؛قاسمی افزود:عمليات اجرايي چند پروژه در مدت 4 ماه در سطح شهر دابودشت با اعتباري بالغ بر 18000 ميليون ريال تکميل و در دست اجرااست .

شهرداردابودشت با اشاره به اين پروژه ها گفت : تکميل و اجراي چند پروژه شاخص از زمان حضورم در شهرداري ودر بهمن ماه سال 93 تا به امروز در دستور کار شهرداري قرار گرفت .پروژه تکميل عمليات خاکبرداري ،زيراساس و اساس و احداث کانال با جدول پيش ساخته با هدف جمع آوري آبهاي سطحي و جابجايي تيرهاي برق و احداث دوپل در ضلع شرقي خيابان دريا ،تکميل پروژه هاي احداث بلوارهاي تندرو وکندرو و ايجاد فضاي سبز در خيابان امام رضا(ع) و در محور آمل به بابل به طول 2 کيلومتر ،عمليات خاکبرداري ،زير اساس و اساس و احداث پل در ضلع غربي خيابان دريا در محور دابودشت –فريدونکنار با اعتباري بالغ بر 18000 ميليون ريال انجام و در دست اجراست .

قاسمی تصريح کرد: سياست شهرداري فقط کار وخدمت بي منت به شهروندان فهيم دابودشتي و مسافرين عزيز و کمک به رفع مشکلات است .

قاسمي در خصوص پروژه ها گفت :سرعت و کيفيت ومديريت بر پروژه ها از جمله مديريت بر هزينه آن براي اينجانب بسيار مهم است . و اين موضوع به دفتر فني و نيز پيمانکاراني که پروژه ها رادر سطح شهر انجام ميدهند يادآوري گرديد.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: تکمیل ، آغاز ، پروژه ، اجرا ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.