کروز:95 درصد از شاکله تیم ملی را در اختیار داریم

اوسیانو کروزدر جمع خبرنگاران حاضر شد و دقایقی را با آنها به گفتگو پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اوسیانو کروز در خصوص تمرینات تیم ملی در مینی کمپ اول و دوم این تیم گفت: نظر من و سایر نفرات کادرفنی تیم ملی در خصوص وضعیت تمرینات و بازیکنان در مینی کمپ اول و تا به اینجا که در اواسط مینی کمپ دوم هستیم، مثبت بوده و رضایت بالایی داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه این دو مینی کمپ در پایان لیگ باشگاهی بازیکنان برگزار شده، بازیکنان عملکرد خوبی داشته‌اند. همه عزم‌شان این است که با تمام توان تمرین کنند و خودشان را نشان دهند.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان به دلیل وظایف باشگاهی خود در این دو مینی کمپ حاضر نشدند، خاطرنشان کرد: برای ما تأسف برانگیز است که بازیکنان پرسپولیس، نفت تهران و ذوب آهن را در این تمرینات در اختیار نداشتیم. نکته‌ای که وجود دارد ما با بازیکنانی که در در اردوی فعلی حضور دارند و بازیکنان تیم‌هایی که نام بردم 95 درصد شاکله اصلی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را در اختیار داریم.

وی در باره لغو اردوی ترکیه و ادامه تمرینات در تهران و اینکه کادرفنی تیم ملی تاکنون به چه اندازه ای به اهدافی که داشته رسیده است، بیان کرد: همانطور که گفتم رضایت خوبی داریم و تا حدود زیادی به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. بازیکنان جوانی که به تیم ملی آوردیم اکنون اعتماد به نفس‌شان بیشتر شده است و راحت تر فوتبال‌شان را بازی می‌کنند. از نوع نگرشی که بازیکنان از خودشان به جا گذاشتند بسیار خوشحالیم.

کروز درباره این موضوع که چرا علیرضا جهانبخش با وجود حضورش در ایران در تمرینات حاضر نشده است، گفت: هنوز نمی‌دانیم جهانبخش در لیست نهایی وجود دارد یا نه، چراکه او یک عمل جراحی انجام داده و اکنون دوران ریکاوری خود را پشت سر می گذارد. او به اردوی تیم ملی آمد و توسط کادر پزشکی به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کروز ، تیم ملی ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار