داودی: درصد پرتاب های 3 امتیازی مهرام استثنایی بود

گارد رأس تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد درصد پرتاب های 3 امتیازی بازیکنان مهرام در آخرین بازی فینال استثنایی بود.

آرن داودی گارد رأس دانشگاه آزاد یکی از معدود بازیکنان در دسترس این تیم بعد از باخت دوم به مهرام در فینال لیگ بود که به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد انتظار پیروزی دانشگاه در یکی از دو بازی سالن آزادی گفت: همین که همه منتظر برد ما بودند باعث شد این اتفاقات رخ دهد. ما اگر تمرکز مسابقات اول را داشتیم، یکی از دو بازی آزادی را می بردیم و همین جا کار قهرمانی را تمام می کردیم. البته در اینجا هم تمام بازیکنان ما تلاش خود را کردند و از آنها تشکر می کنم.

وی ادامه داد: من به روند تیم خودمان امیدوارم و بازی بعدی هم در زمین خودمان است. امیدوارم در آن بازی موفق از زمین بیرون بیاییم. به هر حال بازی در خانه خودمان متفاوت است. یک ماهی بود که در سالن آزادی تمرین و مسابقه نداشتیم. 

داودی در مورد بازی روز قبل تاکید کرد: واقعا روز مهرام بود. در تمام دنیا وقتی تیمی بالای 30 درصد آمار پرتاب های 3 امتیازی موفق تیمی داشته باشد، می گویند آمار بسیار خوبی داشته است. مهرام در این بازی بالای 50 درصد پرتاب 3 امتیازی داشت که استثنایی است. این مسائل قابل پیش بینی نیست و از این اتفاقات در بازی ها می افتد. فقط امیدوارم با زحماتی که در این مدت کشیده ایم، چند روز دیگر هم ادامه دهیم و در زمین خودمان نتیجه بگیریم.

دیگر آخر کار است

بازیکن اصفهانی دانشگاه آزاد در مورد روحیه بازیکنان تیم گفت: حالا دیگر آخر کار است. اگر کار به افسردگی بعد از باخت بکشد که فینال را کلا باخته ایم اما همانطوری که مهرام بعد از دو شکست به این خوبی راه می افتد و پیروز میدان می شود، تیم ما هم فرصت بازیابی دارد. حالا باید تمام تمرکز خود را به کار بگیریم که در بازی سخت هفتم کار را تمام کنیم.

آرن در مورد بازی ریچاردز نیز توضیح داد: گاهی در بازی ها این اتفاق برای بازیکنان می افتد. هر روز قرار نیست روز یک بازیکن باشد، ضمن اینکه تیم مهرام هم بعد از بازی های خوب قبلی، این بازیکن را آنالیز کرده و روی او دفاع کرد. البته ریچاردز در این بازی هم بد نبود و در کار تیمی شرکت کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرن ، داودی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار