پایگاه خبری آمریکایی "وترنز تودی" از مشارکت جنگنده های رژیم صهیونیستی در حمله به خاک یمن و نظارت این رژیم بر این جنگ خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ یک پایگاه خبری آمریکایی از مشارکت جنگنده های رژیم صهیونیستی در حمله به خاک یمن خبر داد و اعلام کرد جنگ عربستان سعودی علیه یمن با نظارت این رژیم انجام می شود.

پایگاه خبری «احرار حجاز» در گزارشی در این خصوص نوشت: عربستان سعودی بیست و ششم ماه مارس گذشته به طور ناگهانی به یمن حمله کرد. با وجود اینکه بیش از دو ماه است از زمان آغاز این جنگ می گذرد، هیچ نشانه ای وجود ندارد که نشان دهد این جنگ به پایان خود رسیده است.

پایگاه خبری آمریکایی «وترنز تودی» اعلام کرد: بررسی های صورت گرفته روی لاشه دو جنگنده اف- 16 ،که در خاک یمن سرنگون شدند، نشان داد با وجود اینکه روی بدنه هواپیماها پرچم عربستان نقش بسته بود، متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بودند و این امر نشان می دهد این جنگ با نظارت این رژیم انجام می شود.

به نوشته این پایگاه آمریکایی، هواپیماهای رژیم صهیونیستی مسئول انداختن بمب های نیترونی به خاک یمن بودند و رسانه های یمنی نیز اعلام کردند موشک های این هواپیماها منفجر نشده است و با وجود جستجوی فراوان خلبان آنها نیز یافت نشده اند.

این هواپیماها با سامانه پیشرفته "بی یو کای" سرنگون شده اند که روسیه در اختیار یمن قرار داده بود؛ اما سعودی ها و صهیونیست ها از این موضوع بی خبر بوده‌اند.

این پایگاه آمریکایی نوشته است، اقدام اسرائیل در این خصوص نشان دهنده میزان ضعف آن است زیرا توان رو در رو با حزب الله  را ندارد. رژیم صهیونیستی در یمن نیز بر این تصور بود که غیرنظامیان را همانند نوار غزه هدف قرار می دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار