جعفری خبر داد:

استقرار بیش از 400 دستگاه خودرو در حرم امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بیش از 400 دستگاه خودرو برای پاکسازی و جمع آوری پسماند در این مکان حضور دارند.


به گزارش گروه شهری باشگاه خبرنگاران، حسین جعفری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به برنامه های این سازمان در خصوص مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در راستای خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به زائرین و برگزاری مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) این سازمان ضمن برپایی جلسات توجیهی، بازدید های مستمر از نحوه ارائه خدمات و برقراری هماهنگی لازم با سازمانها و بخشهای مرتبط، امکانات و تجهیزات ویژه ای را مهیا نموده است.

وی ادامه داد: به منظور پاکسازی سطح محدوده حرم امام خمینی (ره) و مسیر های منتهی به آن  در  قبل و بعد از مراسم ،این سازمان با همکاری مناطق 22 گانه نیروی کارگری و ماشین آلات لازم را تأمین  و همچنین برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام داده است.
 
جعفری با تاکید بر نظارت عالیه این سازمان بر عملکرد مناطق 22 گانه تصریح کرد: علاوه برشرکت در جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم بیست وششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و استقرار کانکس جایگاه (ستاد اجرائی) سازمان در ستاد مرکزی ارتحال و مستقر در حرم؛ پیش‌بینی تامین کارگر از اوایل خرداد ماه در ستاد اجرائی مراسم ، برقراری بی‌سیم و شبکه ارتباطات، تهیه امکانات رفاهی لازم، تهیه کیسه پسماند‌تر و خشک جهت جمع‌آوری و ذخیره سازی پسماند، توزیع تراکت اطلاع رسانی ، مخازن 240 و 120 لیتری و ... از دیگر اقدامات این سازمان بوده که در جهت رفاه حال زائران در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اشاره به پیش‌بینی استقرار چادر اسکان کارگری در این مکان اشاره کرده و افزود: تمهیدات لازم جهت اسکان کارگری با گنجایش 500 نفر و همچنین استقرار 4 دستگاه کانکس و تجهیز آن به ملزومات جهت اسکان نیروهای نظارتی ، پشتیبانی ، خدماتی و بی سیم نیز توسط این سازمان فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: 370 دستگاه وانت جمع آوری پسماند خشک ، 57 دستگاه کامیونت ، 28 دستگاه خودروی گشت ، 25 دستگاه موتور سیکلت گشت در طول برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این مکان حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پسماند ، شهر ، ارتحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار