پروین: به خاطرعلاقه‌ای كه به امام(ره) داشتم، سعی كردم جلوی صف باشم

علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران در بیان خاطره‌ای از امام(ره) می‌گوید: به خاطر علاقه‌ای كه به امام داشتم، سعی كردم جلوی صف باشم كه با توجه به احترامی كه به ما می‌گذاشتند، این اتفاق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ علی پروین ستاره سرشناس تاریخ فوتبال ایران در بیان خاطره‌اش از دیدار با امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: پس از اینكه از سوی كاظم رحیمی، یكی از زحمتكشان و فوتبالیست‌های پرسپولیسی سابق و از بچه‌های خوب و باصفای آن دوره اعلام شد كه قرار است به دیدار امام خمینی (ره)‌ برویم، چند روزی در پوست خود نمی‌گنجیدیم. هر روز ازخودمان سؤال می‌كردیم كه این قرار چه زمانی عملی می‌شود. با لطف خدا بالاخره فراهم شد تا به دیدار امام خمینی (ره) برویم.

وی ادامه می‌دهد: آن روز، روز خاطره‌انگیزی برای من و بازیكنان شاهین و استقلال بود. به خاطر علاقه‌ای كه به ایشان داشتم، سعی كردم بیشتر جلوی صف باشم كه با توجه به احترامی كه به ما می‌گذاشتند، این اتفاق افتاد.

پروین می‌افزاید: ایشان حدود یك ساعت حرف‌های بسیار شیرینی برای ما زدند. آن جمله معروف كه «من ورزشكار نیستم اما ورزشكاران را دوست دارم» را هم فرمودند. همین مورد باعث شد شوق بسیاری را در دل خود داشته باشیم و همه زیر لب با یكدیگر صحبت كنیم.

علی پروین خاطرنشان می‌کند: حال و هوای عجیبی در دیداربا امام(ره) داشتیم. هیچ درخواستی از ایشان نداشتیم. فقط به حرف‌های شیرین امام(ه) گوش دادیم. این اتفاق یكی از شیرین‌ترین خاطرات زندگی من است كه هیچ وقت آن را فراموش نمی‌كنم. امام(ره) درآن دیدار نشان دادند به ورزش علاقه زیادی دارند و در حرف‌های شیرینشان مشخص بود ورزشكاران باید كاری كنند كه جوانان بیشتر به ورزش رو بیاورند.

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی یادآور شد: در آستانه سالگرد رحلت آن امام بزرگوار، بازهم یاد و خاطره امام(ره) را گرامی‌ می‌داریم. این را می‌گویم كه دیدار با ایشان در آن روز تاریخی در كنار بچه‌هایی كه با عشق و دل برای كشورشان فوتبال بازی می‌كردند، بسیار لذت‌بخش بود؛ البته اینقدر این دیدار زود تمام شد كه متوجه نشدیم زمان چطور گذشت.

منبع: مشرق

انتهای پیام/
برچسب ها: پروین ، فوتبالیست ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار