کرمان؛

وجود 25 هزار واحد صنفی فعال در کرمان

رئيس پليس امنيت عمومي ستاد فرماندهي انتظامي استان كرمان گفت: 25 هزار واحد صنفي فعال در كرمان مشغول به كار هستند و تامين امنيت اين اماكن كه روزانه هزاران مراجعه كننده دارند بسيار مهم و ضروري است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ رضا بني اسدي در همايش پليس و اصناف كه با حضور اعضاي اتاق اصناف و روساي اتحاديه هاي صنفي شهر كرمان برگزارشد، افزود: هدف از اين ديدار ارتباط نزديك با اصناف و بهبود سطح تعاملات براي بهتر برقرار شدن امنيت مراسم هاي گونانگون است.

رئيس پليس امنيت عمومي ستاد فرماندهي انتظامي استان تصريح كرد: پليس با تمام ظرفيت خود در راستاي برقراري امنيت در اين اماكن مي كوشد و البته در اين ميان نبايد از نقش پر رنگ بازاريان و اصناف مختلف غافل شد.

وي از اصناف خواست تا موانع امنيتي و انتظامي ايجاد كسب و كار را به پليس امنيت عمومي ستاد فرماندهي انتظامي استان گزارش دهند و گفت: بنا بر دستور فرمانده انتظامي ناجا و فرمانده انتظامي استان وظيفه داريم تا موانع كاري شما را بر طرف كنيم و افراد دلسوزي را براي اين كار در نظر گرفته ايم.

بني اسدي در پايان برگزاري انتخابات را يكي از بزرگ ترين چالش هاي پيش رو دانست و اضافه كرد: بايد با همدلي و هم زباني در بهتر برگزار شدن اين انتخابات تلاش كنيم و هر كس در هر جايگاهي كه قرار دارد مي تواند در تامين امنيت انتخابات نقش داشته باشد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: وجود ، واحد ، صنفی ، فعال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.