تشکیل تیم ملی کراس جهت حضور در رقابتهای غرب آسیا

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در جریان برگزاری مسابقات چند جانبه موتور کراس که به میزبانی هیات تهران برگزار شد بر تشکیل هرچه سریع‌تر تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های غرب آسیا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در رقابتهای موتور کراس روز گذشته که به میزبانی هیات تهران و با حضور استانهای خراسان رضوی،قزوین،البرز،تهران،نقش جهان اصفهان،شیراز،بوشهر،باشگاه شهرداری برازجان و سمنان و تیم باشگاه کانال مثبت انجام شد،تیم تهران موفق شد عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص دهد ضمن اینکه تیمهای کانال مثبت و قزوین توانستند مقامهای دوم و سوم را به دست آورند.

در جریان برگزاری این مسابقات محمود صیدانلو سرپرست فدراسیون بر فوریت تشکیل تیم ملی و اردوهای آماده سازی جهت حضور در رقابتهای غرب آسیا که اواخر خرداد ماه سال جاری برگزار می شود تاکید و خاطر نشان ساخت: تقویت و پیگیری امورات مربوط به تیم ملی موتور کراس در دستور کار، و ورزشکاران این رشته ورزشی تحت حمایت فدراسیون قرار خواهند گرفت.

گفتنی است در پایان رقابتهای روز گذشته در کلاسهای مختلف نفرات برتر به ترتیب ذیل موفق به عناوین اول تا سوم شدند.

در کلاس 250 سی سی جوانان امیر رضا ثابتی فر( تهران)،علی برزو زاده(خراسان رضوی) و ایمان صفری (البرز) توانستند مقامهای اول تا سوم را به دست آورند.

در کلاس 450 سی سی جوانان علیرضا پرورش (تهران)رسول نجفی (تهران) و وحید عباسی (شیراز)اول تا سوم شدند.

در کلاس 65 سی سی میلاد حاجی نژاد (تهران)پوریا ثابتی فر (تهران)و پیمان علیزاده به ترتیب مقامهای نخست  تا سوم را کسب کردند.

درکلاس 85 سی سی علیرضا گیلک(قزوین)شایان عادلی نیا (نقش جهان اصفهان)و حسین فر مهینی فراهانی از تیم کانال مثبت بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در کلاس پیشکسوتان 250 سی سی سید کمال میر محسنی، اسماعیل غیاثی و فریدون احمدی از تهران نیز اول تا سوم شدند.

در کلاس 450 سی سی پیشکسوتان نیز مجید نصیرلو (البرز)امیر عسگری(قزوین) و مهرشاد نراقی  از  تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار