نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان؛

گودرزی: امیدوارم از تجربیات افشارزاده به خوبی بهره مند شویم

وزیر ورزش و جوانان در پنجاه و دومین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش با تقدیر از تلاش های گرشاسبی، احمدی و افشارزاده را به عنوان مشاور عالی وزیر و سرپرست حوزه وزارتی معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمود گودرزی با یادآوری توانایی های مدیرتی افشارزاده و تعامل خوب وی با فدراسیون ها و دستگاه های مختلف گفت: تجربه سال ها مدیریت ایشان در ورزش کمک زیادی به مجموعه مدیریتی وزارت ورزش و جوانان خواهد کرد و امیدوارم از تجربیات وی حوزه تصمیم گیری وزارتخانه به خوبی بهره مند شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به رویدادهای هفته گذشته ورزش ازافزود: قهرمانی ایران در مسابقات واترپلوی جام توسعه جهانی و همینطور برگزاری مسابقات بین المللی پرش با اسب در تهران از جمله دو رویدادی خوب و موثری بود که این هفته شاهد آن بودیم؛ به خصوص در واترپلو که همت جوانان ایران جای تقدیر دارد و سیاست ما در وزارت ورزش و جوانان حمایت از چنین رویدادهایی است.

گودرزی همچنین برگزاری همایش ورزش، جوانان و محیط زیست را اقدامی در جهت تبیین زمینه های دیگر تاثیر ورزش دانست و گفت: ورزش ایران توانایی تبلیغ و ترویج ورزش سبز در حمایت از محیط زیست را دارد.

در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گزارش عملکرد خود را ارائه کرد.

همچنین مقرر شد برای جلسات آینده از فدراسیون های المپیکی برای ارائه برنامه های خود دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ملا
۰۸:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
حالشو ببرید بالاخره استقلال راحت شد مدیرعامل آینده باید وقت و انرژی بسیار صرف کند و تلاش درجهت پیشرفت باشگاه ازخود نشان دهد و عالم به مسائل روز ورزش باشد و اطلاعات جامع و کامل از باشگاههای پیشرفته و باشگاههای هم سطح داشته باشد و برای افزایش سطح باشگاه راهکارهای منطقی ارائه دهد و هیات مدیره هم همانند ایشان در یک سو حرکت نمایند
آخرین اخبار