ولایتی در نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان ایران:

اجازه نخواهیم داد که نقشه‌های شوم دشمنان تحقق یابد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خش عمده‌ای از مشکلات منطقه ناشی از سیاست‌های تفرقه‌افکنانه کشورهای غربی بوده که با حمایت تعدادی از کشورهای خاورمیانه فجایع و جنایات غیر قابل توصیفی را رقم زده‌اند، گفت: با مقاومت و ایستادگی در برابر این توطئه‌ها اجازه نخواهیم داد که نقشه‌های شوم دشمنان تحقق یابد.

 به گزارش حوزه احزاب وتشکلهای باشگاه خبرنگاران، نشست عمومی انجمن اسلامی پزشکان ایران عصر روز پنجشنبه هفتم خرداد ماه با حضور پیشکسوتان، اساتید برجسته و تعداد زیادی از پزشکان رشته‌های مختلف و همچنین پزشکان جوان عضو انجمن در سالن اجتماعات انستیتو پاستور برگزار شد.

در این برنامه ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و دبیر کل انجمن اسلامی پزشکان ایران و همچنین قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

بر اساس این گزارش ولایتی در این نشست گفت: امروز جهان و منطقه در شرایط حساسی قرار دارد که باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری که به دقت موضوعات را مدیریت می‌کنند، تلاش کرد تا در برابر این شرایط، اقدامات درست را برنامه‌ریزی کرده و به اجرا درآورد.

دبیر کل انجمن اسلامی پزشکان با اشاره به نقشه‌های شوم برخی کشورهای غربی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات این منطقه ناشی از سیاست‌های شوم و تفرقه‌افکنانه کشورهای غربی بوده که متاسفانه با حمایت و پشتیبانی تعدادی از کشورهای خاورمیانه و  آسیایی، فجایع و جنایات غیر قابل توصیفی را در منطقه، آسیا و آفریقا رقم زده‌اند که نمونه آن را می‌توان در تاسیس، تجهیز و آموزش گروه‌های افراطی، تکفیری و تروریستی مشاهده کرد که مردم مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی در تشریح وضعیت محور مقاومت در منطقه افزود: حتما با مقاومت و ایستادگی در برابر این توطئه‌ها اجازه نخواهیم داد که نقشه‌های شوم دشمنان تحقق یابد و ضروری است تا کشورهای به ویژه غرب آسیا در مسیر هم‌افزایی و همگرایی هر چه بیشتر برای مقابله و مبارزه با این هجمه‌ها و توطئه‌ها و استکبار جهانی گام بردارند و جمهوری اسلامی ایران در این جهت با مقاومت و حمایت از مردم مظلوم ، در برابر این اقدامات ایستادگی خواهد کرد.

مشاور مقام معظم رهبری در ادامه تصریح کرد: لازم است جامعه پزشکی و پزشکان متعهد کشور با رصد دقیق موضوعات سیاسی در داخل و خارج کشور به هدایت درست افکار عمومی و تلاش برای ایجاد وحدت میان همه دلسوزان بپردازند و در جهت  تامین اهداف و منافع نظام گام بردارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، مجمع ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار