رودهن؛

پیر جماران در دوران حیات پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ، ابراز داشت : پیر جماران در دوران حیات و سکانداری نظام جمهوری اسلامی ایران پوزه استکبار جهانی را با این جمله که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، به خاک مالید .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دنیای کفر با رحلت امام راحل باردیگر ساز خود را با آهنگ اسلام ستیزی و ایران هراسی برای تخریب ایران اسلامی کوک کرد ولی مقام معظم رهبری این مین های کاشته شده را با درایت و هوشیاری کامل خنثی نمود .

وی در آستانه سالروز قیام 15 خرداد ، گفت :ایران اسلامی بستر رشد توطئه های استکبار جهانی در قالب مین هایی تخریبی و نامرئی بود که در ادوار مختلف آسیب هایی را به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کرد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : قیام 15 خرداد و حادثه خونین مدرسه فیضیه مقدمه قطع سلطه استکبار بر ایران بود.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : امام خمینی (ره) توجه خاصی به حوزه علمیه قم یکی از تریبون های طنین انداز ندای استکبار ستیزی در فضای ایران و آسمان جهان اسلام بود .

نکو با تاکید بر اینکه شهادت برخلاف تفکر دشمن به منظور قطع ریشه انقلاب اسلامی در ایران ، جبهه مبارزه با طاغوت و مستکبران جهان را تقویت کرد ، اضافه کرد : کشتار روحانیون در مدرسه فیضیه قم مقدمه ای برای کوتاه کردن دست استکبار جهانی از دامان ایران اسلامی بود .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.