اصفهان؛

ابوالفضل طاووسی از اصفهان عنوان برترین میل باز سال 94 را به نام خود ثبت کرد

دومین دوره از رقابت های آزاد میل بازی کشورهمزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان با قهرمانی میل باز اصفهانی به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبه نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان، در دومین دوره از رقابت های آزاد میل بازی کشور ای که با عنوان یادواره شهیدان سلیمی و صباغی نام گرفته بود، 18 مدعی قهرمانی در رشته میل بازی از استانهای خرسان رضوی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، اصفهان، تهران، کرمان و گلستان در زورخانه شهدای جوانمرد قصاب (شهرری) با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت ابوالفضل طاووسی ازاصفهان با غلبه بر دیگر حریفان عنوان برترین میل باز سال 94 را از آن خود نمود.

در این رویداد ملی ورزش زورخانه ای، طاووسی با اجرای چشمه های خود در رشته های 2، 3، 4، 5 و6 میل بازی و کسب 163 امتیاز ضمن کسب عنوان قهرمانی، برترین میل باز سال 1394 شد.

گفتنی است عنوان برترین میل باز سال 1393 در اولین دوره مسابقات آزاد میل بازی کشورنیز در اختیار ابوالفضل طاووسی بود .

سیدسجاد موسوی (همدان)، مرتضی گلرخ (خراسان رضوی)، پژمان سکونتی (کردستان)، علیرضا گل آقایی (اصفهان) و حسام الدین رجبی دهنوی (اصفهان) به ترتیب با کسب امتیازهای 130، 75، 73، 70 و 69 امتیاز در رده های دوم تا ششم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

محمدطاها بیرالوند (تهران) با 8 سال سن به عنوان خردسال ترین و ابوالفضل طاووسی (اصفهان) با 29 سال سن از جوان ترین شرکت کنندگان در این رقابت ها بودند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.