ونگر: نشان دادیم یک تیم واقعی هستیم/ شروود: آرسنال تیم بهتری بود

پس از پیروزی تیم فوتبال آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس در مقابل استون ویلا، سرمربیان دو تیم به اظهار نظر در مورد این مسابقه پرداختند.

ونگر: نشان دادیم یک تیم واقعی هستیم/ شروود: آرسنال تیم بهتری بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم آرسنال روز گذشته ( شنبه) موفق شد در فینال جام حذفی انگلیس در یک بازی برتر 4 بر صفر استون ویلا را شکست دهد و برای دوازدهمین بار قهرمان جام حذفی شود. 
 
آرسن ونگر پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: این بازی تداوم بازی های اخیر ما بود، در کل دوباره ما نشان دادیم که ما یک تیم واقعی هستیم، ما پیشرفت کرده ایم. 
 
ونگر افزود: ما می توانیم از عهده فشارهای وارده برآییم می خواهم به همه تبریک بگویم، به کادر مربیان، به بازیکنان و هوادارانی که امروز دوباره عالی بودند پس از یک شروع متفاوت فصل برای ما خوب تمام شده، بنابراین ما خیلی خوشحالیم من هفته سختی را پشت سر گذاشتم، تصمیم گیری در مورد انتخاب بازیکنان از دروازه بان گرفته تا مهاجم نوک برای من خیلی سخت بود اما وقتی اعتماد به نفس و روحیه در تیم ما بالا باشد،‌کمک زیادی به من می کند، افتخار می کنم که باشگاه ما خوب کار می کند. 
 
ونگر در ادامه افزود: همه چیز در پایان راحت شد، اما ما چند فرصت را در نیمه اول از دست دادیم مهمتر از همه این که ما دو لحظه مهم داشتیم، درست ما قبل از پایان نیمه اول و درست پس از آغاز نیمه دوم گل زدیم، ما از اول تا آخرین دقیقه بازی سوار بازی بودیم، هرگز حس نمی کنم که تمرکز و کیفیت تیم افت کرده باشد. 
 
تیم شروود: آرسنال تیم بهتری بود 
 
"تیم شروود" سرمربی تیم استون ویلا نیز پس از شکست سنگین تیمش در دیدار فینال جام حذفی گفت:ما امروز شکست خوردیم زیرا آرسنال تیم بهتری بود. 
 
شروود دلیل عملکرد ضعیف تیمش را " ذهنیت شکست پذیری" استون ویلان دانست و گفت: ما باید سعی کنیم این ذهنیت را تغییر دهیم، یا با آوردن پرسنل جدید یا تبدیل این بازیکن به بازیکنان پیروز، فقط افزودن بازیکن جدید به تیم کافی نیست بلکه باید شیوه بازی بازیکنانی که داریم باید تغییر کند، تا ذهنیت آنها عوض شود، ما نتوانستیم برای هوادارانمان تساوی را به ارمغان بیاوریم اما من به آنها قول می دهیم فصل آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت استون ویلا در 4 فصل گذشته با خطر سقوط مواجه بود، ما نمی خواهیم فصل آینده هم اینطور باشد. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ونگر ، شروود ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار