اراک؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی آغاز شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی از دقایقی پیش باحضور معاون اول قوه قضائیه در اراک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مراسم تودیع "حجت الاسلام حکمتعلی مظفری" رئیس کل سابق دادگستری استان مرکزی که به سمت ریاست کل دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شده و نیز معارفه "حجت الاسلام قاسم عبداللهی" رئیس کل جدید دادگستری استان مرکزی از دقایقی پیش در اراک آغاز شد.
 
این مراسم با حضور "حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای" معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه، "آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی" نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، "زمانی قمی" استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای شهر در اراک شروع شده است.
 
سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، روسای کل سابق و جدید دادگستری استان مرکزی و نیز ایراد سخنرانی معاون اول قوه قضائیه از جمله برنامه های پیش بینی شده در مراسم تودیع و معارفه امروز است.
 
حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان ارشد استان مرکزی در محل پاویون استانداری مرکزی وارد استان شده و براساس اعلام وی در جمع خبرنگاران در بدو ورود، پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه سخنگوی قوه قضائیه به میان خبرنگاران می‌آید تا آخرین اخبار دستگاه قضا را در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

 در احکامی از سوی "آیت الله آملی لاریجانی" رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام مظفری از ۲۳اردیبهشت ماه به عنوان رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و نیز حجت الاسلام عبداللهی به ریاست کل دادگستری استان مرکزی منصوب شده اند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: تودیع ، معارفه ، اژه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.