قزوین؛

بیش از 10هزار و 500 نفر به مرقد امام(ره) رسیدند

حضور مردم در سالگرد ملکوتی امام خمینی(ره)، نشان دهنده اقتدار سیاسی و معنوی مردم برای دنیاست.

بیش از 10هزار و 500 نفر به مرقد امام(ره) رسیدندبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛جانشین راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) استان گفت: در بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف استان و 700 نفر از عوامل اجرایی به مرقد مطهر امام(ره) اعزام شدند.

سرهنگ عباس برزگر ابراهیمی افزود: برای اعزام مردم به مرقد امام (ره) 400 دستگاه نقیله از قبیل 230 دستگاه اتوبوس، 100 دستگاه مینی بوس و 70 دستگاه ماشین پشتیبانی و امدادی و راهوری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اعزام پارسال که 12 هزار نفر از استان بود؛ اظهارداشت: امسال نیز آمادگی اعزام 20 هزار نفر از مردم ولایی استان را داشتیم، اما به دلیل محدودیت ترابری و کمبود اتوبوس ، مجبور به کاهش اعزام به 10 هزار و 500 نفر از مردم شدیم.

به گفته جانشین راهبردی سپاه استان، هدف از اعزام اقشار مختلف مردم، شناساندن افکار امام خمینی(ره) به تمام نسل های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان و همچنین نشان دادن اقتدار سیاسی و مهنوی ملت برای جهانیان است.

برزگر اضافه کرد: اعزام ها از آغازین ساعات امروز از مناطق مختلف استان آغاز شده و بعد از ظهر امروز نیز ساعت 4 افراد به خانه هایشان باز خواهند گشت.

وی تصریح کرد: اعزام ها، به صورت رایگان انجام می شود و فقط 1500 تومان برای بیمه غرامت، از افراد اعزامی گرفته شده است، تا درصورت بروز حادثه، سپاه پشتیانی آن را انجام دهد.




انتهای پیام/ ا

برچسب ها: اعزام ، مرقد ، امام ، تهران ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.