ساری؛

برداشت غیر قانونی از معادن هرازعامل ریزش کوه در جاده هراز

برداشت غیر قانونی از معادن هرازعامل ریزش کوه در جاده هراز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل، در جلسه بررسی وضعیت ریزش کوه در جاده هراز و مسدود شدن این جاده با بیان اینکه جاده هراز به عنوان یک جاده استراتژیک و حساس است، به صدور دستورات لازم مدیرکل دادگستری مازندران در خصوص شناسایی عاملان ریزش کوه در جاده هراز اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت جاده هراز که به عنوان جاده بین المللی است، باید از حفر معادن غیر قانونی و صدور بیش از حد پروانه بهره برداری معادن در این جاده جلوگیری شود.

علی طالبی با بیان این که ریزش کوه در منطقه بلبل خون حرف و حدیث هایی را به دنبال داشته است گفت: اگر کسانی که قصد تاراج کوه و یا قصد بردن مصالح آن را دارند آیا شعاع انفجار را کارشناسان مشخص کردند و در این خصوص سازمان های مربوطه راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت مازندران باید پاسخگو بوده و نظر فنی خود را اعلام کنند.

طالبی با ابراز نارضایتی از بستن جاده هراز از تهران به سمت آمل بیان داشت: ریزش کوه در منطقه بلبل خون جاده هراز اتفاق افتاده و مردم لاریجان که از تهران به محل سکونت خود می روند چرا باید جلوی آنان گرفته شود.

دادستان آمل افزود: جاده هراز جاده حساسی است که بیش ترین تردد در این مسیر در طول سال صورت می گیرد و تعلل در بازگشایی این جاده قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.