بجنورد؛

رسالت اساتید دانشگاه ها آموزش، پژوهش و تربیت صحیح به دانشجویان است

نماینده مردم شهرستانهای بجنورد،گرمه،جاجرم،مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت اصلی اساتید دانشگاه‌ها آموزش، پژوهش و فرهنگ تربیت صحیح به دانشجویان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد،جعفری در جلسه اجلاس مجمع بسیج اساتید خراسان شمالی افزود: مجمع اساتید شیرین ترین محافل هستند و گام های سازنده ای برای رسیدن به ایده آل‌های مناسب در جامعه برمی دارند.

وی اظهار داشت: اصحاب علم و فرهنگ و ادب وظیفه سنگین‌تری نسبت به بقیه برعهده دارند چرا که هدایت جامعه بر دوش این قشر از جامعه است.

جعفری با بیان اینکه امروزه ما باید از میراث ماندگار انقلاب اسلامی صیانت کنیم، گفت: انقلاب اسلامی الگوی مناسبی برای تمام تمدن ها و فر هنگهای بیگانه است.

مسئول بسیج اساتید استان نیز در ادامه افزود: بررسی مسائل روز در حوزه های داخلی و خارجی ائم از اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و همچنین نقد و بررسی و تحلیل این مسائل و حقایق که باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری انجام شود از جمله اهداف این مجمع است.

حجت الاسلام ابراهیمی مقدم افزود: دانشگاه‌ها باید در جامعه فضای علمی و روشنگری ایجاد کنند .

وی خواستار این شدتا نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،اساتید دانشگاه‌ها را در جریان امور سیاسی،اجتماعی واقتصادی کشور قرار دهند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.