نامزد انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا خواستار تشدید تحریم‌های ایران شد

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا خواستار تشدید تحریم‌های ایران شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تایم وارنر نیوز،" ریک سنتورم"، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، خواستار تشدید تحریم های ایران شد.

وی همچنین قول داد در صورتی که در انتخابات پیروز شود، صنایع آمریکا را به سطحی بالاتر ارتقا دهد.

سنتورم گفت: هیچ شکی وجود ندارد که در ایالت هایی مثل کارولینای جنوبی انفجاری از شغلهای جدید را خواهیم داشت؛ زیرا هم اکنون این شرکت ها عملکردی فوق العاده دارند.

وی ادامه داد تفاوتهایی که وی ایجاد خواهد کرد، ناشی از درک او از افراد و امنیت ملی خواهد بود و خواستار تحریم های بیشتر و افزایش نیروها در مبارزه با داعش شد.

سنتورم گفت: در پی 8 سال حضور در کمیته نیروهای مسلح، اکنون سالها تجربه فعالیت در زمینه امنیت ملی را در کارنامه خود دارد و به جز "لیندسی گراهام" هیچ کدام از نامزدهای دیگر به اندازه وی در زمینه امنیت ملی از تجربه برخوردار نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مزدور دست نشانده تحریم اثر ندارد مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دشمنی و دعواهای سیاسی ایران و امریکا باعث شده بقیه کشورها بیکار نباشند و مدام درگیر ماجراهایی باشند. نشست بگذارند . تکذیب کنند موافقت کنند بیانیه بدهند تحریم کنند مذاکره نمایند و ... وقت انتخبات برای بهره ورداری از آن استفاده کنند
Italy
حسین
۰۹:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
این نامردان اگر کشور را دودستی تقدیم آنان کنیم شاید کوتاه بیایند زورشان از طریق نظامی به ما نمی رسد با این کارهای بچگانه دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند ولی کور خوندن
آخرین اخبار