رئیس سازمان لیگ فوتبال:

محرومیت سنگینی در انتظار کرمانی‌ها خواهد بود/ جشن قهرمانی قابل قبولی را برای جام حذفی برگزار می‌کنیم

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: به طور حتم محرومیت سنگینی برای تیم مس کرمان به دلیل مسائل دیدار روز گذشته مقابل استقلال اهواز در نظر گرفته می شود.

تاج: محرومیت سنگینی در انتظار کرمانی ها خواهد بود/ جشن قهرمانی قابل قبولی را برای جام حذفی برگزار می کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ مهدی تاج درخصوص اتفاقات روز گذشته رخ داده در بازی تیم‌های مس کرمان و استقلال خوزستان در مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: به طور حتم اگر بازی این دیدار ناتمام می ماند کمیته مسابقات می توانست بازی را 3 بر هیچ اعلام نماید چرا که ما در آیین نامه نیز داریم اگر میزبان شرایطی را فراهم کند که بازی صورت نگیرد به طور حتم بازی 3 بر هیچ به اتمام می رسد.
 
وی بیان کرد: حتی ناظر بازی مس کرمان و استقلال خوزستان هم با من صحبت کرد و من گفتم یک تیم به رختکن برود و تیم دیگر در زمین بازی بماند از طرفی دیگر تیم داوری هم صحبت های لازم انجام شد که بازی دنبال شود و خوشبختانه بازی ادامه پیدا کرد. در هر صورت بازی به پایان رسید و نیازی به اما و اگر هم نداشت تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم پس از اینکه تیم مس گل دوم را دریافت کرد شروع به جنجال کردند که اصلا اتفاق خوبی نبود.
 
رئیس سازمان لیگ گفت: فوتبال همین است و برد و باخت دارد اما قرار نیست تماشاگران بدون اینکه اتفاقی رخ دهد صندلی ها را بشکنند و به ورزشگاه آسیب برسانند. بدون شک به دلیل این اتفاقات محرومیت‌هایی برای تیم مس در نظر گرفته خواهد شد و به طور حتم محرومیت سنگینی در انتظارشان است، در همه جای دنیا چنین اتفاقاتی رخ می دهد و ماموران نیروی انتظامی خاطیان را دستگیر می کنند.
 
وی افزود: پیش از آغاز لیگ برتر جدید تصمیم داریم جلسه قابل قبولی را با فرماندهی محترم نیروی انتظامی و یگان ویژه داشتیم و پیش بینی خواهیم کرد که اگر چنین اتفاقاتی رخ داد چه عکس العملی را از خود نشان بدهیم، در بین تماشاگران همیشه 4، 5 نفر هستند که این کارها را انجام می دهند، این تعداد بقیه را هم شریک کار خودشان می کنند.
 
تاج درباره بازی فینال جام حذفی تصریح کرد: بازی فینال جام حذفی ساعت 18:30 شروع خواهد شد و به طور معمول ساعت 20:20 به اتمام می رسد و اگر به وقت اضافه کشیده شود که هیچ و در غیر این صورت ما به زمان اذان بر می خوریم و پس از اذان مغرب جشن قهرمانی را با جایگاه‌هایی که برای جشن قهرمانی لیگ برتر تهیه کرده بودیم و به تبریز بردیم انجام خواهیم داد و چنین قهرمانی را با تیم قهرمان برگزار می کنیم و دو یا سه نفر بیشتر به جایگاه نخواهند رفت که یکی از آنها رئیس فدراسیون فوتبال و دیگری مدیر باشگاه تیم برنده خواهد بود و فکر می کنم که جشن اختتامیه، سنگین و قابل قبول برگزار شود.
 
وی درخصوص سهمیه فصل بعد فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا افزود: سقف سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 3+1 است که این سهمیه باز هم به ما تعلق می گیرد در بین کشورهای آسیایی و در نتیجه گیری در رده دوم قرار داریم و از غرب آسیا هم نتایج ما شبیه به عربستان،  امارات و قطر است که از هر کدام از کشورها یک تیم به جمع هشت تیم رفته است و از نظر امتیاز بندی در شرایط قابل قبولی قرار داریم. 

بعضی از تیم ها می توانند از سه نوبت برای نقل و انتقالات استفاده کنند/ مخالف انتقال سایپا به شهرستان هستم

رئیس سازمان گفت:به طور کلی اتفاقات خاصی در فوتبال رخ می دهد و این از زیبایی های فوتبال است اما اگر قرار باشد که صندلی های ورزشگاه شکسته شود این موضوع اصلا جالب نیست و به طور حتم گزارش مسابقه روز گذشته امروز به سرعت کمیته انضباطی می رود. 
 
وی درباره نقل و انتقالات فصل آینده عنوان کرد: نقل و انتقالات باشگاه ها از فردا شروع می شود اما ما به دلایلی مجبور شدیم که بازی فینال را به 11 خرداد بیاندازیم و روز بعد از آن یعنی 12 خرداد نقل و انتقالات را پیگیری خواهیم کرد. 
 
وی در خصوص تغییر آیین نامه عنوان کرد: آیین نامه تغییراتی دارد چرا که وقتی جوانگرایی جدی می شود باید به این مساله بیشتر بپردازیم و شرایط نقل و انتقالات هم فرق کرده یعنی باشگاه هایی که تیم"ب" دارند سه نوبت می توانند نقل و انتقالات را انجام بدهند در حالی که دیگر تیم ها نمی توانند این کار را انجام بدهند. 
 
وی افزود: امیدوارم موضوع نقل و انتقال تیم ها به شهرستان ها ختم به خیر شود چرا که من مخالفم تیم های تهرانی به شهرستانی اعزام شود. 
 
تاج در خصوص وضعیت سایپا افزود: هنوز وضعیت باشگاه سایپا معلوم نیست اما این باشگاه می تواند بازیکن بگیرد و با توجه به صحبت هایی که با مسئولان این باشگاه داشتم امیدوارم مساله این تیم زیاد جدی نباشد و من هم مخالفم که سایپا به شهرستان برود. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: تاج ، قهرمان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار