اردبیل؛

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با 14 خرداد در مناطق مختلف استان اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت : همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه های فرهنگی و اسلامی مختلفی در استان اردبیل برگزار می شود .

حجت الاسلام ولی نظرپور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با اعلام این خبر گفت : اعزام کاروانهای زیارتی به حرم مطهر در الویت این برنامه ها قرار داشت ، که این کاروانها به تعداد 8 هزار نفر و در قالب 200 اتوبوس برای تجدید میثاق با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بعد از دیروز به تهران عازم شدند .

نظرپور از برگزاری برنامه ویژه ای در صبح امروز در مسجد سرچشمه با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام لنکرانی ، نوحه خوانی و مرثیه سرایی خبر داد .

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در مساجد جامع شهرستان های مختلف استان گفت : از جمله این برنامه ها می توان به برپایی ایستگاههای صلواتی ، برگزاری نمایشگاه آثار هنری امام خمینی (ره) ، مسابقات فرهنگی و اسلامی از وصیت نامه امام (ره) و برپایی مراسم شب شعر اشاره کرد .

نظرپور بیان کرد : در رابطه با همین مناسبت در 108 روستای بالای یک هزار نفر جمعیت که روحانی مستقر دارند برنامه های ویژه ای برگزار خواهد شد .

روابط عمومی سپاه استان اردبیل طی یک فراخوان از مردم انقلابی استان خواست برای ثبت نام رایگان جهت اعزام به مرقد مطهر امام راحل به پایگاه ها و حوزه های مقاومتی در مناطق مختلف استان مراجعه نمایند.




انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.