رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

تکفیری‌ها از حفظ قرآن برای اهداف شوم استفاده می‌کنند

حجت‌الاسلام نیک نژادگفت: تکفیری‌ها و دشمنان اسلام با حفظ آیات و مفاهیم قرآن جوان‌های کشورهای مختلف را گول زده و به عضویت خود در می‌آورند.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز یازدهم خردادماه در اولین همایش حافظان قرآن کریم اظهار داشت: حافظان قرآن کریم خادم قرآن و عترت و اهل بیت بوده و به آنچه‌که به آن‌ها تکلیف شده باید به گونه‌ای مناسب عمل کنند تا آثار و برکات بسیار حمل قرآن کریم در زندگیشان نقش بندد.

وی بیان کرد: امروز بحث حفظ قرآن یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری بوده و این بحث شدیداً مورد تاکید ایشان است به گونه‌ای که در سالیان قبل در کشور بحث حفظ یک مسئله‌ی حاشیه‌ای به آن نگاه می‌کردند در صورتی که حفظ قرآن می‌تواند باعث تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حافظان قرآن کریم زمانی که بر قرآن مسلط باشند با استشهاد بر کلام خدا می توانند افراد ملعون و فاسد را که امروز خودشان را در قامت اسلام و دین معرفی می کنند و می‌خواهند که چهره اسلام را زشت و پلید در بین جهان ترسیم نمایند بر این افراد مسلط شده و این سوء استفاده کنندگان از قرآن کریم را شکست دهند.

وی ابراز داشت: متاسفانه تکفیری‌ها و دشمنان اسلام با حفظ آیات قرآن جوانان کشورهای مختلف را فریب داده و از آن‌ها برای اهداف شوم و خاص استفاده می‌کنند و با این شیوه متاسفانه نیز اسلام هراسی را در بین مردمان جهان ایجاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام نیک نژاد در پایان اضافه کرد: ما در عرض 5 سال دویست و 74 حافظ قرآن کریم مدرک درجه 3 را از مؤسسات دارالقرآن کریم بدست آورده و من از رسانه ملی، مؤسسات قرآنی، نهادهای تبلیغی و ائمه جمعه سراسر کشور می‌خواهم که بر اهمیت حفظ قرآن کار و تبلیغات بیشتری انجام داده زیرا که رشد جامعه‌ی قرآنی رشد کشور را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار