سلگی: با کار تیمی، دوچرخه سواران ترکیه مغلوب شدند/همچنان پیراهن طلایی بر تن حسن عسگری است

سلگی:مربی تیم ملی پیشگامان کویر یزد گفت: با کار تیمی روز گذشته رکاب‌زنان کشور ترکیه مغلوب شدند و همچنان پیراهن طلایی کوهستان بر تن حسین عسگری است.

سلگی: با کار تیمی، دوچرخه سواران ترکیه مغلوب شدند/همچنان پیراهن طلایی بر تن حسن عسگری است محسن سلگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم دوچرخه سواری پیشگامان  کویر یزد، روز گذشته 10 خرداد در طولانی ترین مسیر به مسافت 210 کیلومترصدر نشین شد. این تیم در مرحله پنجم در جایگاه اول قرار گرفت.
 
سلگی در ادامه تصریح کرد: رکاب‌زنان باشگاه پیشگامان کویر یزد با فاصله زمانی 2 دقیقه و 18 ثانیه در جایگاه اول قرار گرفت. 

وی در ادامه بیان داشت: حسین عسگری تا این مرحله پیراهن طلایی بهترین دوچرخه سوار افرادی و پیراهن آسیایی رتبه اول قاره آسیا را از آن خود کرده و تیم پیشگامان کویر یزد اول آسیا را به خود اختصاص داده است.
 
وی در خصوص نفر دوم این مسابقه تور گردانی گفت: میر صمد پور‌سیدی با 19 ثانیه اختلاف جایگاه دومین رکاب‌زن را کسب کرد و رکاب‌زنان سوم چهارم  از تیم کویر یزد در جایگاه سوم و چهارم ایستادند.
 
سلگی در خصوص مرحله چهارم این تور دوچرخه سواری گفت: روز گذشته با کار تیمی، ترکیه مغلوب شد و امروز 11 خرداد، با کار تیمی به دنبال صدرنشینی و باقی ماندن پیراهن طلایی کوهستان و پیراهن سفید و سبز بر تن رکاب زن پیشگامان کویر یزد هستند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دوچرخه ، تیمی ، کویر یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار