افشارزاده از مایلی کهن عیادت کرد؛

افشارزاده: سرمربی را تا هفته آینده انتخاب می‌کنیم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: تلاش می‌کنیم تا اوایل هفته آینده بحث انتخاب سرمربی را به پایان ببریم تا در خصوص جذب نفرات جدید هر چه زودتر اقدامات لازم صورت بگیرد.

افشارزاده: بحث انتخاب سرمربی را تا هفته آینده به پایان می‌رسانیمبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینه برخی از مربیان برنامه‌های خود را برای سرمربیگری فصل آینده تیم استقلال به باشگاه ارایه داده‌اند بر همین اساس قرار است ظهر امروز جلسه‌ای را با پیشکسوتان استقلال برگزار کنیم تا در خصوص تعیین سرمربی فصل آینده به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی بیان کرد: در هر صورت در صدد هستیم تا کارهای باشگاه را پیش ببریم به طور حتم طی روزهای آینده بحث مالی باشگاه را نیز بررسی خواهیم کرد.

با توجه به اینکه علی‌جباری رییس کمیته پیشکسوتان و منصور پورحیدری و بعضی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند مقرر شد با سایر پیشکسوتان مشورت کرده و با همفکری به زودی سرمربی استقلال را اعلام کنیم، البته باید بگویم ما در روزهای آینده نیز از سایر پیشکسوتان که در باشگاه استقلال زحمت کشیده‌اند و نیز مشورت خواهیم گرفت و این فقط مختص این 5 عزیز نیست.

 تلاش می‌کنیم تا اوایل هفته آینده بحث انتخاب سرمربی را به پایان ببریم تا در خصوص جذب نفرات جدید هر چه زودتر اقدامات لازم صورت بگیرد.

افشارزاده بر بالین مایلی کهن

شایان ذکر است همچنین بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال ظهر امروز برای دیدار از سرمربی سابق تیم ملی به بیمارستان قلب رفت و از مایلی کهن عیادت کرد و لحظاتی را به وی به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار