بخشدار صفادشت به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

پیش بینی اعتبارات مورد نیاز پروژه آب رسانی روستاهای امیر آباد و یوسف آباد

بخشدار صفادشت گفت: ‌اعتبارات مورد نیاز پروژه آب رسانی روستای امیر آباد و یوسف آباد قوام پیش بینی شده و به منظور تخصیص آن پیگیری‌های لازم را عملیاتی خواهیم نمود.

پیش بینی اعتبارات مورد نیاز پروژه آب رسانی روستاهای امیر آباد و یوسف آبادناصر انصاری، بخشدار صفادشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرگاران،  با اشاره به عزم و توجه جدی مجموعه تحت مدیریتی خویش و مسئولان ارشد شهرستان ملارد به روستاهای دور افتاده اظهار کرد: در همین راستا و به منظور تامین زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نیاز روستاهای این بخش، تعاملات و رایزنی‌هایی مثبت و سازنده را با دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط لحاظ می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از جدی ترین دغدغه‌های ما در بخش صفادشت، تامین آب روستاهای این منطقه است و با توجه به تلاشی که در این حوزه عملیاتی نمودیم، اعتبارات مورد نیاز پروژه آب رسانی روستاهای امیر آباد و یوسف آباد قوام پیش بینی شد.

انصاری در پایان تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات طرح‌های مورد اشاره بهره برداری ا این پروژه‌ةا در دستور کار قرار می‌گیرد که با تحقق آن، مشکلات عرصه آب رسانی این منطقه (روستای امیر آباد و یوسف آباد قوام ) رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار