شیراز؛

همراهی 27 دستگاه آمبولانس با کاروانهای اعزامی به حرم امام خمینی(ره)

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس اعلام کرد: 27 دستگاه آمبولانس با کاروانهای اعزامی، برای پوشش اورژانسی مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) همراهی می کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران شیراز؛ دکتر عالی منش مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس بیان کرد: طی هفته‌های گذشته این مرکز با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مختلف از سازمان‌ها و ارگان‌های ذیربط در کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان به تبیین برنامه‌ها و خدمات بهداشتی، درمانی به زائران و شرکت کنندگان در این مراسم پرداخته است.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) در استان فارس ادامه داد: در این مراسم یک دستگاه خودرو فرماندهی، حدود 27 دستگاه آمبولانس، 98 نفر نیروی امدادی شامل 34 نفر پرستارو بهیار-35امدادگرو 29 نفر کارشناس بهداشت محیط و مبارزه با بیماری ها به عنوان رابط بهداشتی و همچنین یک نفر نماینده سلامت به ازاء هر دستگاه اتوبوس از استان فارس زائران حرم امام خمینی(ره) را در بیست و ششمین سالگرد ارتحال این امام همام همراهی می‌کنند.

وی افزود: این پوشش امدادی با حضور 10دستگاه آمبولانس هلال احمر- 5 دستگاه آمبولانس بهداری سپاه فجر و مابقی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز تا پایان مراسم (پنجشنبه 14 خرداد 94) در حرم حضرت امام (ره) و سپس تا رسیدن کاروان ها به استان فارس، انجام می پذیرد.

همچنین کلیه پایگاه های اورژانس استان فارس و مراکز بهداشتی درمانی در محورهای مواصلاتی استان در این مرکز در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.