حسین زادگان:

به کسب نتایج خوب جودو در مسابقات جهانی ایتالیا خیلی امیدوارم

رئیس فدراسیون کارگری کشور گفت: جودو می تواند یکی از رشته‌هایی باشد که در ایتالیا موفقیت‌های زیادی کسب کند.

به کسب نتایج خوب جودو در مسابقات جهانی ایتالیا خیلی امیدوارماحمد حسین زادگان رئیس فدراسیون کارگری کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این اولین دوره مسابقات جهانی کارگران است که اعزام می شیم و در دوره های قبلی اعلام آمادگی می کردیم ولی به خاطر بعضی شرایط اعزام نمی شدیم که همین باعث ایجاد ذهنیت بد نسبت به فدراسیون کارگری شده بود ولی این دوره کاروان را حتما اعزام خواهیم کرد. 
 
وی در ادامه افزود: بعد از برگزاری المپیاد کشوری قرار شد این شرایط را فراهم کنیم تا در 8 رشته در مسابقات شرکت کنیم، فدراسیون ما یک فدراسیون نوپا و تازه تاسیس است و برای حضور در مجمع جهانی کارگران و عضویت در فدراسیون جهانی باید در این مسابقات شرکت کنیم ولی متاسفانه لابی رژیم اشغالگر قدس در فدراسیون جهانی قوی است و ما هم سعی کردیم در رشته‌هایی اعزام داشته باشیم که صهیونیست‌ها در آن رشته ها حضور ندارند. 
 
حسین زادگان تصریح کرد: قرار بود رشته شنا هم اعزام شود ولی به دلیل حضور نمایندگان اسرائیل در این رشته بچه ها از اعزام محروم شدند در بخش بانوان هم در رشته های دو و میدانی، والیبال ساحلی و فوتبال شرکت خواهیم کرد و قصد داریم که ورزش بانوان را در بحث کارگری استارت بزنیم و در این راستا همه امکانات را بسیج کرده ایم، اردوهای مقطعی و خوبی هم برگزار کردیم و افرادی که در المپیاد کشوری حضور داشتند انتخاب و اعزام خواهند شد. 
 
وی عنوان کرد: اصل موضوع اعزام کاروان بحث کسب مدال نیست و بیشتر به عنوان فدراسیون تازه تاسیس و مردم نهاد، قصد حضور و عضویت در فدراسیون جهانی را داریم ولی به بچه ها امیدواریم مخصوصا به جودو که انتظار بالایی از قمی داریم و فکر می کنم بتوانیم موفقیت های خوبی را کسب کنیم. 
 
رئیس فدراسیون کارگری تاکید کرد: ورزش قابل پیش بینی نیست و رشته‌هایی هم که قرار است اعزام کنیم رکوردی نیستند واقعا سطح مسابقات را نمی‌دانم و نمی‌توانم  ارزیابی کنم و امیدوارم هر چه که قسمت باشد اتفاق افتد. 
 
حسین زادگان گفت: سعی کردیم شاکله اصلی تیم های اعزامی، کارگری باشد و کسانی که کارگر هستند و دفترچه بیمه تامین اجتماعی دارند را به مسابقات ببریم. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به کسب نتیجه های خوبی خیلی امیدوارم و با توجه به شناختی که از سعید قمی و جودو دارم فکر کنم جودو یکی از رشته‌هایی باشد که نتایج خوبی کسب می کند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار