لیگ جهانی والیبال؛

نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و لهستان برگزار شد

سرمربی تیم ملی ایران گفت:در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال دو مسابقه سخت با لهستان قهرمان جهان پیش رو داریم.

نشست خبری سرمربیان دو تیم ایران و لهستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  نشست سرمربیان دو تیم ایران و لهستان برگزار شد.

** کواچ: دو دیدار سخت پیش رو داریم

 اسلوبودان کواچ در نشست خبری قبل از مسابقه دو تیم ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود:در این دو مسابقه انتظار بیشتری از بازیکنانم دارم. 

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران تمرینات هدفمند و خوبی را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: تیم حریف را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: تغییراتی را در تیم ایران اعمال کردیم. بازیکنان جدیدی را اضافه کردیم و تکنیک هایی را به آنان آموختیم. 

وی در پایان بار دیگر به سختی دو مسابقه با لهستان اشاره کرد و گفت: حریف هفته چهارم لیگ جهانی ایران قدرتمند است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بازی را ببریم. بازی در لهستان من را به یاد بازی نیکلاس می اندازد.

** معروف: شناخت خوبی از تیم لهستان داریم

سعید معروف در  ادامه این نشست خبری  افزود: قبلاً هم با تیم لهستان بازی کردیم. شناخت کافی بر روی این تیم وجود دارد. 

وی در باره وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: فکر میکنم شرایط تیم ایران در حال حاضر بهتر از قبل است. بعد از باخت برابر آمریکا تمرینات خوبی داشتیم.

سرگروه تیم ملی والیبال تاکید کرد: باخت برابر آمریکا را به فراموشی سپردیم و توانمان را برای مقابله با لهستان بالاتر می بریم. 

وی با بیان اینکه همانطور که می دانید شش مسابقه اول ایران در لیگ جهانی خارج از خانه برگزار می شود، گفت: شش بازی آخر در ایران خواهد بود. ما باید از امتیاز میزبانی خود نهایت بهره را ببریم.

وی در پایان افزود: از این گروه فقط دو تیم به فینال راه پیدا خواهد کرد؛ اینجاست که ارزش هر امتیاز روشن می شود.

** آنتیگا: دیدارهای سخت برابر ایران را فراموش نکردم

استفان آنتیگا در نشست خبری قبل از مسابقه دو تیم ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: ایران تیم قدرتمندی است و بازی سختی را پیش روی داریم.

سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان تصریح کرد: سال گذشته پنج بار در برابر ایران قرار گرفتیم که تک تک آن برایمان مشکل بود. 

وی در باره لیگ جهانی امسال نیز گفت: شروع خوبی با برد برابر تیم روسیه داشتیم. ولی به هر حال همه ما می دانیم که هر اتفاقی در این مسابقات ممکن است. 

آنتیگا تاکید کرد:‌ اطمینان دارم که تیم ملی والیبال لهستان در مسابقه با ایران با کمترین خطا به میدان می‌ رود.

** کاپیتان لهستان: به قهرمانی می اندیشیم

 میکال کوبیاک  نیز  افزود: قبل از هر چیز به ایران خوش آمد می گویم. قبلاً هم با ایران بازی کردیم. 

وی تصریح کرد: در رقابت های جهانی به ما ثابت شد که ایران از جمله تیم های رده اولی جهان است. هر بار که با تیم ایران بازی کردیم، سخت بود. 

سرگروه تیم ملی والیبال لهستان در باره آٰغاز لیگ جهانی گفت:‌دو بازی اول در لیگ جهانی برایم نوید بخش بود. من به شخصه رویای قهرمان شدن را در ذهن می پرورانم. امیدوارم دو بازی خانه در برابر ایران را هم ببریم.

گفتنی ست ؛ هفته چهارم لیگ جهانی والیبال از فردا جمعه ۱۵ خردادماه آغاز می شود. دو تیم ایران و لهستان روزهای جمعه و شنبه در دو مسابقه متوالی به مصاف یکدیگر می روند. 

لهستان در هفته گذشته موفق به شکست روسیه قهرمان المپیک ۲۰۱۲ در دو دیدار خود شد و تیم ملی والیبال ایران نیز مغلوب آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۲۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
باز بچه های والیبال دمشون گرم
آخرین اخبار