لو رفتن جزئیات گوشی جدید سامسونگ

سامسونگ در یک اشتباه کلیه اطلاعات و تصویر گوشی جدیدش را لو داد.

خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، سامسونگ که معمولا اطلاعات اولیه در مورد گوشی جدید خود را بر روی سایت ارائه می دهد،این بار به اشتباه کلیه اطلاعات و جزئیات گوشی Galaxy s6 Active را منتشر کرد.

اگرچه سامسونگ به سرعت کلیه این اطلاعات را از روی سایت برداشت،اما 9to5google برخی از اطلاعات و تصویر این گوشی را ذخیره کرده است.

اشتباه بزرگ سامسونگ و لو رفتن جزییات و تصویر گوشی جدیدش+عکس نمایه اشکال دارد

بر اساس اطلاعات لو رفته،این گوشی با صفحه نمایش 5.1 اینچ و وضوح تصویر 1440*2560،داری دوربین پشت 16 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل است که تمام این مشخصات مشابه مدل های گلکسی s6 و گلکسی S6 Edge  می باشد.

گفتنی است جزئیات داخلی این گوشی بسیار شبیه به گلکسی s6 معمولی است و آنچه این دو را از هم متمایز می کند طراحی متفاوت آن هاست.

گوشی های جدید با بهره بردن از دکمه منوی فیزیکی،برخلاف گوشی های S6 فاقد اسکنر اثر انگشت و دکمه منوی خازنی لمسی هستند و با وزنی برابر با گوشی های S6، میزان ضربان قلب را اندازه گیری می کند.

هدف سامسونگ از طراحی این گوشی ها استحکام و دوام بیشتر نسبت به گوشی ها ظریف و قاب شیشه ای S6 است.به نظر می رسد که گوشی های S6 Active دارای یک ضربه گیر محکم بوده و از مواد متفاوتی ساخته شده است.

همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول و قیمت اولیه آن به دست نیامده است.


گزارش:شکوه نیروبخش

انتهای پیام/
برچسب ها: سامسونگ ، گوشی ، گلکسی ، s6 ، active ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار